מכבי פתח תקווה – בני סכנין

ליגת ONE ZERO – מחזור 5

יום שבת  30.09.2023 שעה 19:30

אצטדיון שלמה ביטוח  

שופט המשחק – נאאל עודה

במשחק הליגה האחרון, לפני כשבוע הקבוצה שיחקה מול מ.ס אשדוד. משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ולאחר פיגור מוחמד הינדי השווה מהנקודה הלבנה והקבוצה סיימה עם תיקו 1:1 ונקודה.
מחר הקבוצה שבה לאצטדיון הביתי ותארח את בני סכנין במסגרת המחזור החמישי לליגת ONE ZERO.

במהלך השבוע האחרון המאמן והצוות המקצועי עבדו עם השחקנים על הדברים שלא עבדו במשחק האחרון והכינו אותם למשחק מחר. השחקן ירדן כהן שנפצע במשחק הליגה מול מכבי חיפה, עדיין לא כשיר באופן מלא ולכן יעדר מחר.

לקראת המשחק מחר המאמן בני לם: "אנחנו מודעים שהליגה קשה, מאד חזקה ושיוויונית. ממשחק למשחק אתה לא יודע מי ינצח ומי יפסיד. אנחנו צריכים להכין את עצמנו בצורה הכי טובה, לעשות הכל כדי לקחת נקודות ולצבור ביטחון להמשך. היה לנו משחק לא טוב מול אשדוד ולא אופייני לנו. אבל זה מאחורינו כמו המשחק מול מכבי חיפה. אני מקווה שאנחנו מוכנים לקראת המשחק מחר, עבדנו קשה באימונים על מנת להכין את הקבוצה למחר.
אנחנו משחקים מול סכנין. קבוצה טובה, פתחה את העונה בצורה טובה, קבוצה שרצה, מאמן מצויין ואנחנו מודעים שיש לנו משחק קשה מחר".

סליו גווינדו: "נכון זה חשוב שחלוץ יבקיע שערים, אבל אני שם את הקבוצה קודם ועוזר. אני חיובי ומקווה שהגול הראשון יגיע בקרוב. מה שחשוב לפני המטרות זה שלב שלב ומשחק משחק. אנחנו צריכים להתמקד במשחק הקרוב".