מכבי פתח תקווה – הפועל באר שבע

ליגת ONE ZERO – מחזור 9

יום שבת  16.12.2023 שעה 18:00

אצטדיון שלמה ביטוח  

שופט המשחק – שלום בן אברהם

לפני כשבוע הקבוצה יצאה למשחק חוץ מול בני ריינה באצטדיון גרין. משחק שהסתיים בהפסד, בו הקבוצה ספגה שלושה שערים וכרטיס אדום שניתן לבלם מויס אדליהו. משחק בו הקבוצה לא פתחה טוב וספגה כבר במחצית הראשונה שני שערים ונשארה עם עשרה שחקנים. מחר מארחת הקבוצה את הפועל באר שבע במסגרת המחזור התשיעי לליגת ONE ZERO.

השבוע ההכנה היתה בעיקר מנטלית עם עבודה על המגרש כדי להחזיר את השחקנים למקורות. לחזור למשחק הלחץ ולאגרסיביות. המאמן והצוות עבדו עם השחקנים וערכו אסיפות וידאו על מנת לשפר את הדברים. מחר משחק חשוב בו הקבוצה רוצה לנצח ולחזור לדרך החיובית של צבירת נקודות.
השחקנים ג'ארד קאסה ומאור לוי ימשיכו להעדר בעקבות הפציעות. מויס אדליהו יחסר לאחר ספיגת הכרטיס האדום במשחק האחרון.

ציטוטים מהמסע"ת שנערכה אתמול

לקראת המשחק מחר המאמן בני לם: "אני יכול שאתמול ישבתי לראות חדשות בטלויזה בערב, רואים את ההרוגים וההספדים, את האמהות והאבות ואני יושב עם דמעות.

אנחנו צריכים לקחת הכל עם פרופורציות נכונות. וכשאני רואה שקבוצות מנצחות וחוגגות בחדר הלבשה זה לא המקום. ניצחנו את מכבי נתניה ולא היה משחק טוב אבל ניצחנו ולא חגגו. עדיין האחים שלנו שמה וכל יום קורה איזה משהו. יש קבוצות שחזרו אחרת , עם מה שקורה במדינה, כל אחד לגופו. כל אחד בגלל משהו אחר. אם היינו מסיימים תיקו בשלוש משחקים אלו היו עדיין אותם השלוש נקודות. אולי זה היה נראה יותר טוב אבל אלו היו אותם השלוש נקודות.

הפתיחה שלנו הרימה את הציפיות אבל חזרנו פחות טוב, אלו עדיין אותם שחקנים ו 12 נקודות. אנחנו נראים פחות טוב במשחקים האחרונים אך סך הכל עדיין אנחנו במצב טוב, אני מאמין בשחקנים שהיו טובים ועכשיו פחות, יש לנו קבוצה טובה ואנחנו רוצים לחזור למכבי פתח תקווה של תחילת העונה".    

בן שהר: "אני חושב שהליגה משוגעת בעיקר אחרי המלחמה, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אנחנו צריכים להראות יותר טוב. היו משחקי אימון טובים ואז חזרנו לליגה וזה נראה פחות טוב. אני חושב שאנחנו צריכים לחזור למקורות, למכבי פתח תקווה שלוחצת, רצה רעבה, מגיעה למצבים. גם אני כחלוץ ישמח ליותר מצבים. אנחנו צריכים לשפר את הדברים, אנחנו עובדים על זה וכבר בשבת יש לנו את באר שבע ואז הרבה משחקים חזרים שאנחנו צריכים לבוא ולהראות הרבה יותר טוב.