מ.ס אשדוד – מכבי פתח תקווה
ליגת הבורסה לניירות ערך – מחזור 3
יום שני 20/9/2020 שעה:19:00
אצטדיון אשדוד
שופט המשחק: גל לייבוביץ
שופטי עזר: אבירן יחזקאל, ולנטין קוז'בסקי
שופט רביעי: שניר לוי
שופטי VAR: זיו אדלר, יחיאל חליבה

לאחר חג ראש השנה יוצאת הקבוצה למשחק חוץ מחר והפעם הקבוצה נוסעת לאשדוד שם תתארח אצל מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השלישי בליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה  רוצה להמשיך את הכיוון החיובי לאחר שהחלה את העונה ברגל ימין ועם ניצחון נוסף במחזור האחרון מול הפועל כפר סבא משחק שהתקיים במושבה ובו הבקיעו גיא חדידה ותאי בריבו.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את מ.ס אשדוד היה בעונת 2018/2019 בליגת העל, שני מפגשים בליגה הסדירה ואחד נוסף בפליאוף התחתון, כאשר המפגש הראשון הסתיים בתוצאת תיקו, השני בניצחון של מכבי פתח תקווה 0:2 והמשחק השלישי הסתיים בהפסד 3:0.

לקראת המשחק ביום שני אמר היום גיא לוזון:  "אנחנו מודעים ליכולתה של מ.ס אשדוד, מבחינתנו כפי שאמרנו בתחילת שנה אנחנו נבוא ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק בלי קשר לזהות היריב והיכולות שלה. מבחינתנו המטרה אחת ויחידה לחזור עם שלוש נקודות".

אסמיר סולג'יק התייחס לזמן עד כה בקבוצה: "אני מרגיש טוב, אני כבר חודשים כאן, חברי לקבוצה קיבלו אותי מאד נחמד, גם המאמנים והצוות, אני מרגיש כמו בבית. עבורי מאד חשוב להרגיש את האווירה הזאת במועדון, כך שאני יכול לתת את הכי טוב שלי ולהרגיש בבית ."

לגבי המשחק מחר המשיך ואמר: "עוד מעט יש לנו את האימון האחרון ואנחנו נהיה מוכנים למשחק מחר, יש לנו את שני הניצחונות מהמשחקים האחרונים ומחר נצטרך להראות את ההאיכות במשחק והחוזק של הקבוצה ואני מקווה שנמשיך עם הניצחונות".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !