הפועל באר שבע – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 12

יום רביעי 23/12/2020 שעה:20:15

אצטדיון טדי

שופט המשחק: רועי ריינשרייבר

שופטי עזר: תום עדי, רמי בן יצחק

שופט רביעי: אוראל גרינפלד

שופטי VAR: לירן ליאני, נתי דותן

מחזור משחקים חדש מגיע מחר והקבוצה יוצאת למשחק חוץ באצטדיון טדי לפגוש את הפועל באר שבע במסגרת המחזור השניים עשר לליגת הבורסה לניירות ערך.

במחזור האחרון סיימה מכבי פתח תקווה בהפסד ביתי באצטדיון שלמה ביטוח מול מכבי חיפה, משחק שהתחיל בצורה טובה ועם שער של נאור סבג אך ככל שהתקדם הקבוצה הסתגרה יותר ופחות יצאה להתקפות, בתוספת הזמן אף החמיצה פנדל.

מחר במשחק החוץ הקבוצה שואפת לחזור למסלול הניצחונות, למשחק ההתקפי ולהבקעת שערים כדי להשיג שלוש נקודות נוספות.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את הפועל באר שבע היה בעונת 2019/2020 במסגרת גמר גביע המדינה, משחק שהסתיים בהפסד 0:2 משערים של בן שהר וג'וסואה.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "למה שהיה במשחקים האחרונים אין שום משמעות עבורנו. מבחינתנו הפקנו את הלקחים ואנחנו עם הפנים קדימה ורוצים לחזור למסלול הניצחונות.
לגבי רוטציה: אנחנו קבוצה שכל שחקני הסגל ראויים לפתוח בהרכב, אין הבדלים ואין פערים משמעותיים בין שחקן זה לשחקן אחר כולם שחקנים טובים וכולם ברמה מספיק גבוהה כדי לספק תוצאות וברור שאנחנו נשתמש בסגל הטוב שיש לנו."

ארד בר התייחס למשחק הקודם ולמשחק מחר : "ההפסד האחרון היה מאד מאכזב, פתחנו טוב את המשחק, קצת נחלשנו במחצית השנייה והלכנו אחורה. היתה לנו אפשרות לקחת נקודה אבל לא הצלחנו וזה המשחק. יותר קשה לבוא אחרי הפסדים, אנחנו רוצים לשנות את המומנטום ולנצח את המשחק."

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !