מכבי פתח תקווה – הפועל חדרה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 33

יום שבת 14/05/2022 שעה: 19:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: דקל צינו

שופטי עזר: אושרי כהן, רעפת אלחמולה

שופטת רביעית: ספיר ברמן

שופטי VAR : אלי חכמון, נתי דותן

משחק אחרון לעונה מחר באצטדיון הביתי. הקבוצה הפסידה במחזור האחרון להפועל ירושלים וירדה לליגה הלאומית. הקבוצה מארחת את הפועל חדרה למשחק לפרוטוקול בלבד במסגרת המחזור השלושים ושלוש לליגת הבורסה לניירות ערך.

משחק לפרוטוקול בלבד מול הפועל חדרה לאחר שהקבוצה ירדה למעשה לליגה הלאומית לאחר המחזור האחרון. זהו לא הסיום שכל כך יחיילנו לו ולא התוצאה שציפינו לה במאבקי התחתית, אבל מחר הקבוצה תגיע על מנת לסיים את העונה בצורה ספורטיבית ומכובדת.

השחקנים ניקו אולסק ומוחמד עוואד פצועים ויעדרו. שאר השחקנים כשירים.
 

שני המפגשים האחרונים, במשחקי הליגה הסדירה מול הפועל ירושלים, הסתיימו בניצחון ותיקו.

מסע"ת לקראת המשחק:

עומר גולן: "היה קשה מאד עם האנרגיות השבוע וזה די טבעי, אבל יש עוד משחק וצריך לשמור על כבוד המועדון. אני מקווה שנבוא מחר ונשים את הדברים בצד ונתרכז במשחק ונעשה את המקסימום. היו יומיים שלושה בדאון מטורף, אבל כבוד המועדון הוא מעל הכל. צריך להתנהג כמו מקצוענים ולשים דברים בצד. כרגע מתרכזים במשחק ויש."  

תומר לוי הוסיף: "בדיעבד שאתה מסתכל על התוצאה אתה מבין שנכשלנו. כמועדון, כקבוצה כשחקנים וזה כואב מאד, לא פשוט. השחקנים והצוות כולם האמינו עד השנייה האחרונה שאנחנו באמת נעשה את זה. גם אם לא ננצח לפחות נעשה תיקו ונביא את ההכרעה למחזור האחרון, אבל זה לא קרה. הסיטואציה מאד לא פשוטה, הרבה שחקנים לא חוו את זה, יש כאלה שזה פעם ראשונה. לא יודעים איך להכיל את ירידת הליגה הזאת. אני מקווה שגם כבודדים וגם כמועדון נצא מזה יותר חזקים ומאמין שנצליח להרים את עצמנו. ".