מ.ס אשדוד – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 29

יום שבת 09/04/2022 שעה: 17:30

אצטדיון הי"א

שופט המשחק: רועי ריינשרייבר

שופטי עזר: מתי יעקובוב, עידן ברנשטיין

שופט רביעי: ויטלי בונדרב

שופטי VAR : עידן לייבה, שגיא מצמבר

יום שבת הקרוב מחזור ליגה נוסף בפלייאוף התחתון מגיע, זאת לאחר תוצאת התיקו מהמשחק האחרון מול הפועל חיפה. הקבוצה תתארח באצטדיון הי"א אצל מ.ס אשדוד במסגרת המחזור העשרים ותשעה לליגת הבורסה לניירות ערך.

המצב בטבלה מסובך ואם הקבוצה רוצה להשיג את המטרה ולהשאר בליגה, היא חייבת להגיע למשחק ביום שבת ולתת את הכל. הקבוצה כרגע ממוקמת מתחת לקו האדום אך אנחנו צמודים לכל הקבוצות שנלחמות איתנו בתחתית. השחקנים צריכים להגיע למשחק ביום שבת ממושמעים מקצועית, מחוייבים ולהראות לחימה כל דקה ודקה על כר הדשא. אנחנו שואפים להגיע לאשדוד ולהשיג את מלוא הנקודות האפשריות והכרחיות.
השחקן אור בלוריאן הפצוע ממשיך להעדר, מלבדו שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן ניר קלינגר.

שני המפגשים האחרונים, במשחקי הליגה הסדירה מול מ.ס אשדוד, הסתיימו בהפסד וניצחון.

מסע"ת לקראת המשחק:

המאמן ניר קלינגר: "יצאנו בתחושת פספוס משני המשחקים האחרונים, אבל מצד שני אני חושב שמה שצריך לעשות בתקופה הזאת ובמצב הזה הוא לחשוב חיובי, לחזק את השחקנים ולעבוד קשה על הניתוח של המשחקים, כדי לראות איפה היינו טובים ואיפה לא. לעשות הכל כדי לשפר ולהעצים את הדברים שיכולים להביא לנו ניצחון. אנחנו מסתכלים קדימה. המשימה היתה מאתגרת מלכתחילה ותהיה מאתגרת עד הסוף. למשחק מחר אנחנו בונים את התוכנית משחק על פי היריבה, אשדוד משחקת במערכם שונים אנחנו נצטרך להתאים את עצמנו ולהכין תוכנית משחק על פי המערכים שאולי אשדוד תשחק. אנחנו מגיעים מוכנים למשחקים זה בטוח, רואים את זה. לצערי בשני המשחקים האחרונים היו לנו את ההזדמנויות לגמור את המשחק ולא עשינו את זה, שם אני רוצה שהשחקנים יהיו יותר חדים, יותר מפוקסים ויותר רגועים בפעולה האחרונה.

תומר לוי הוסיף: "כל התקופה האחרונה עם הרבה לחץ, מאבקי תחתית זה לא פשוט. השחקנים מבינים, יודעים ועושים את ההתאמות המקצועיות. השחקנים מבינים שהמשחק בשבת הוא אבן דרך לסיום העונה. כל משחק מאד קריטי כמו גמר גביע. אנחנו עובדים קשה ומקווים שיבוא לידי ביטוי בתוצאות".