מכבי פתח תקווה – מכבי נתניה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 23

יום שבת 19/02/2022 שעה: 15:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: יגאל פריד

שופטי עזר: מתי יעקובוב, משה בוחבוט

שופט רביעי: דקל צינו

שופטי VAR : זיו אדלר, ליעוז אדי

יום שבת חוזרים למשחקי הליגה ולקרבות התחתית לאחר ההפסד המאכזב במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים. הקבוצה מארחת באצטדיון הביתי את מכבי נתניה במסגרת המחזור העשירים ושלוש לליגת הבורסה לניירות ערך.

בסוף שבוע הקרוב הקבוצה במאבקי ההישארות בליגה, כאשר הקבוצה שואפת להחזיר את הביטחון, לשפר את היכולת ולהילחם כל דקה ודקה על כר הדשא. כל שחקן ושחקן צריך לעלות למשחק ולתת מעל מאה אחוז על מנת להשיג את מלוא הנקודות החשובות והכרחיות לקבוצה כדי להגיע למטרה.
לרשותו של המאמן ניר קלינגר עומד סגל מלא, כאשר כל השחקנים כשירים.  

המפגש הקודם מול מכבי נתניה בסיבוב הראשון הסתיים בהפסד 2:0 .

כמה מילים ממסיבת העיתונים שהתקיימה אתמול:

לקראת המשחק ביום שבת אמר היום המאמן ניר קלינגר: "אנחנו עוסקים בספורט וצריך לקחת בחשבון תקלות מהסוג הזה. הצלחנו לייצר איזה סוג של מומנטום קטן, המשחק בירושלים לא התעלה לרמה גבוהה של כדורגל, עשינו שגיאה קשה בגול השני ולא הצלחנו לנצל את היתרון המספרי אפילו אחרי עשר שניות. היה מאתגר בתחילת השבוע מבחינתי ומבחינת הצוות והשחקנים לעכל את ההפסד הזה. השחקנים מאד הפתיעו אותו בהתאוששות ובגישה באימונים האחרונים. כולנו הפנמנו את הסיטואציה. השחקנים מבינים שאם נעשה אחד , שניים, שלוש ארבע אנחנו שם, יש לנו קבוצה שצריכה לעשות פחות טעויות קריטיות ולחלק מתנות כאלה. השחקנים נחושים, רוצים מאד מאמינים מאד.
כל קבוצה מתמודדת עם המטרות שלה, אנחנו משחקים מול קבוצה מצויינת, קבוצה שבסדרה מאד רחבה של משחקים שהיא לא מפסידה אבל אנחנו מאד מאמינים בעצמנו".

תומר לוי הוסיף: "הסיטואציה קשה ובעייתית, היו הרבה משחקים שהיתה לנו נפילה מנטלית בדקות מסויימות שקיבלו שערים, עברנו את זה, גם מול בית"ר היתה לנו נפילה גם ממנה אנחנו מתרוממים. יש שחקנים עם אופי מאד חזק, גם שחקנים צעירים וגם ותיקים שעברו דבר או שניים. החדר הלבשה מאד טוב, בריא, אין אגו והשחקנים רוצים את טובת הקבוצה. המשחקים מוכרעים בדברים הקטנים ואין יותר מידי פערים בין הקבוצה. צריך להישמע להוראות הטקטיות.".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. חובת עטית מסכה בשטח האצטדיון.

שמרו על הבריאות !