פתיחה פחות טובה במחצית הראשונה עם מגמת השתפרות במחצית השניה. מכבי פתח תקווה ועירוני קרית שמונה התחלקו בנקודות לאחר 1:1 במסגרת המחזור הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה עם לחץ והתקפות של האורחים. לאחר כעשרים דקות סטפן מילוסביץ של האורחים מבקיע מקרוב ומעלה ליתרון את עירוני קרית שמונה. בהמשך המחצית הזדמנויות נוספות לאורחים אך ללא שערים נוספים.
המחצית השנייה נפתחה עם חילופים של המארחים והשינוי התבטא על הדשא, הקבוצה התחילה ליזום ולתקוף יותר. בדקה ה 60 לאחר הכשלה ברחבה, ג'יימס אדני ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, בעיטה ראשונה נכנסה פנימה אך השופט החליט על פנדל חוזר מאחר והשחקן עצר לפני הבעיטה, הבעיטה השנייה נהדפה אך השופט החליט על חוזר שוב. הפעם בגלל שברטקוס יצא מקו השער. ךבעיטה השלישית ניגש שלו דניאל שהבקיע והשווה את התוצאה. בהמשך עוד הזדמנויות אך ללא שערים. בסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות.

שיחקו: אריק ינקו, מוחמד הינדי, אור בלוריאן, מרכוס דיניז (דניאל פלשר), ינון אלינו, ארד בר, ניקו אולסק (איתן אזולאי), בן רייכרט (ירדן כהן), אלסאנה דומביה (שלו דניאל), ג'יימס אדני, לאמק בנדה (ירו מיאליק).

מהלכים בולטים במשחק:

דקה 23: שער. סטפן מילוסביץ בועט מקרוב פנימה.

דקה 60: שער ! לאחר הכשלה ברחבה, שלו דניאל מבקיע מהנקובה הלבנה.

דקה 76: ג'יימס אדניי מוסר כדור רוחב לשלו דניאל שבועט אך ברטקוס מציח.