איילי חן – חלוץ קבוצת הנוער הוקפץ השנה מקבוצת נערים א'אשר משחק לאחרונה עם קבוצת נערים א' .גדל במועדון מגיל 7 והשאיפה שלו להגיע לבוגרים של מכבי פ"ת.איליי חן : " אמשיך לעבוד קשה על מנת להתקדם ולצמצם את הפערים בין הליגות."
איליי חן בן 15.5קבוצת נערים א' ( שנתון 1999)תאריך לידה : 22.10.2000תפקיד : חלוץ.
ספר לנו קצת על עצמך : 
איליי חן , חלוץ אשר משחק בקבוצת נערים א' של המועדון.התכונות הטובות שלי הם טכניקה , מהירות וסיומת מול השער.

איליי חן

מכבי פ״ת הוא מועדון שמקדם מאוד שחקנים צעירים , מהבית ספר לכדורגל עד הנוער. אפשר להתפתח בצורה מאוד טובה עם לומדים מאנשי צוות, אפשר להתחזק פה בחדר הכושר, יש לנו תזונאי, פיזיותרפיסט, מאמני כושר ברמה גבוהה, ואנשי צוות עם ידע רחב. וכמובן משמעת. כמובן שאמשיך ללמוד ולהתקדם גם תחת עמי נימני ויונתן שמל והרצון שלי הוא להגיע לקבוצת הנוער.
התחלת את העונה בקבוצת נערים ב' תחת נאור לוזון ומור דוד , איך הייתה העונה שלכם עד כה : 
הקבוצה משחקת טוב יש שחקנים נהדרים שכיף לשחק איתם, הצוות מצוין דואג תמיד, עוזר, ונותן הרגשה של בטחון. העונה שלנו עד עכשיו לא משהו היה לנו שנה הרבה יותר טובה מזאת וגם יותר רעה.. אז אפשר להגיד שעונה סבירה עד כה.
ועכשיו שאתה משחק עם קבוצת נערים א' , מה הם ההבדלים העיקריים בין השנתונים : יש הבדלי רמות גבוהות אני חושב, מבחינת הפיזיות, המהירות, הבנת המשחק, רצון וטכניקה.כמובן שאמשיך לעבוד על הדברים הדרושים שיפור על מנת להתקדם ושאוכל לעזור לקבוצה כמה שיותר.
איך אתה רואה את  ההשתלבות שלך בקבוצה :
 אני רואה את ההשתלבות שלי עד עכשיו עם ה99 טובה ואפילו טובה מאוד יש דברים שחסר לי כמו פיזיות שצריך לחזק אבל זה דברים שעובדים עליהם.

איליי חןן

השאיפות שלי השנה הקרובה זה להתשפר הכי הרבה שאפשר בכדי אולי לעלות לנוער שנה הבאה, והשאיפות שלי לשנים הקרובות זה להגיע לבוגרים ומשם הכי רחוק שאפשר..