הקבוצה לא צלחה למנף את הניצחון האחרון ולמרות ההובלה בתוצאה המארחים הפכו את התוצאה. מכבי פתח תקווה מפסידה הערב באצטדיון טדי לבית"ר ירושלים במסגרת המחזור העשרים ושניים לליגת הבורסה לניירות ערך. איון ניקוליסקו הבקיע לקבוצה.

המחצית הראשונה נפתחה בלחץ ושליטה של המארחים, כאשר האורחים מתקשים לשמור על הכדור. למעט שער של המארחים, שנפסל בעקבות נבדל, לא היו הזדמנויות לשתי הקבוצות בשני צידי המגרש. לאחר כחצי שעה של כדורגל, הרמת כדור בקרן של האורחים מסתיימת בשער מנגיחה של איון ניקוליסקו.
המארחים עולים ליתרון 1:0 במחצית הראשונה.
המחצית השנייה נפתחת כפי שהתחילה הראשונה, לאחר חילוף כפול של המארחים השליטה במשחק התגברה. ובדקה ה 70 תמיר עדי מבקיע למארחים ומשווה את התוצאה. ירדן שועה קיבל שני כרטיסים צהובים בפער של חמש דקות ביניהם ומורחק מהמשחק. חצי דקה עוברת מקבלת הכרטיס האדום כאשר איבוד כדור של האורחים מסתיים בשער של בואצ'י שמעלה ליתרון את המארחים 1:2. תוצאה שנשארת עד לסיום. הפסד 1:2 בטדי.

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי (ינון אליהו), מרכוס דיניז, עדי מחרמיץ,  דניאל פלשר (מוחמד עוואד), מוחמד הינדי, עידו שחר, איתן אזולאי (ארד בר),  איון ניקוליסקו (אור אינברום), לאמק בנדה (אבובקאר דומביה),, ג'יימס אדניי

מהלכים בולטים:

דקה 35: איון ניקוליסקו עם נגיחה פנימה. 1:0 לאורחים

בדקה 70: תמיר עדי מבקיע למארחים  1:1

דקה 74: כרטיס אדום לירדן שועה.

ובדקה 75: בואצ'י בועט מהפינה פנימה. 1:2 למארחים