בני ריינה – מכבי פתח תקווה

ליגת ONE ZERO – מחזור 8

יום שבת  09.12.2023 שעה 17:30

אצטדיון גרין  

שופט המשחק – עידן לייבה

שלושה ימים עברו מהמשחק האחרון של הקבוצה. משחק בו אירחנו את מכבי נתניה באצטדיון שלמה ביטוח. משחק הגנתי בו רוב הזמן הקבוצה התגוננה אך שער אחד של ירדן כהן הספיק לניצחון ולשלוש נקודות.
מחר הקבוצה נוסעת צפונה להתארח אצל בני ריינה במסגרת המחזור השמיני לליגת ONE ZERO.

במהלך ההכנה הקצרה לקראת המשחק מחר, המאמן והצוות הכינו את השחקנים בצורה הטובה ביותר. הקבוצה קיימה אימונים בהם עבדו וחידדו טקטית את הדברים. הקבוצה שואפת מחר לחזור ולשחק את הכדורגל ההתקפי ולחזור הביתה עם שלוש נקודות נוספות.
השחקנים מאור לוי וג'ארד קאסה ימשיכו להעדר. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן.

לקראת המשחק מחר המאמן בני לם: "לא היו חגיגיות, גם אין זמן לחגיגיות. כשמסיימים משחק ביום שלישי ואז כבר מתכוננים למשחק הבא אין חגיגיות. כל כולנו כבר במשחק מול ריינה ומצפה לנו משחק קשה מאד. קבוצה מצויינת, רואים את זה בטבלה ואיך שהם משחקים. חומר שחקנים מצויין ואנחנו נצטרך להתעלות על עצמנו כדי לקחת נקודות. אנחנו מבחינתנו רוצים לבוא לקחת נקודות, לא מעניין אותנו שהם לא לא הפסידו השנה".

יונתן טפר: "אני מכיר את בני משנים קודמות, הוא אימן אותי גם בנוער של טוברוק. זנ מאמן שאני מאד מעריך והוא נתן בשבילי המון. עשיתי עונה טובה בלאומית בשנה שעברה, כעת דריכנו הצטלבו ואנחנו ננסה לקחת את העונה הזאת הכי רחוק שאפשר. תחרות יש בכל קבוצה בארץ, והיא יכולה להוציא ממך דברים טובים. כל שחקן צריך להלחם על המקום שלו פה ולהוכיח שמגיע לו להיות על המגרש ואני מנסה לעשות את זה הכי טוב שאפשר".