הפועל חדרה – מכבי פתח תקווה

ליגת ONE ZERO – מחזור 6

יום שבת  01.12.2023 שעה 16:45

אצטדיון נתניה  

שופט המשחק – גל לוי

במשחק האחרון לפני המלחמה אי שם בתחילת אוקטובר הקבוצה אירחה באצטדיון שלמה ביטוח את בני סכנין. משחק שהסתיים בניצחון גדול עם חמישה שערים ושלוש נקודות חשובות. לאחר פתיחה פחות טובה החילופין ושינוי המערך במחצית הראשונה הביאו את השינוי הניצחון 1:5. לקבוצה הבקיעו אנאס מחמיד צמד, עידן טוקלומטי, מאור לוי וסליו גווינדו. לאורחים הבקיע דור חוגי.
מחר לאחר הפסקה של כמעט חודשיים חוזרת ליגת ONE ZERO והקבוצה תיסע לאצטדיון נתניה להתארח אצל הפועל חדרה במסגרת המחזור השישי לליגת ONE ZERO.

במהלך החודשיים האחרונים הקבוצה שמרה על כושר והתאמנה באופן סדיר כמעט מתחילת המלחמה. השחקנים הזרים נמצאים כולם בארץ, לאחר ששלושה חזרו הביתה בתחילת המלחמה אך שניים מתוכם חזרו לפני כשבועיים בעוד הבלם לורנזו פמרטי חוזר היום אף הוא.
הקבוצה קיימה משחקי אימון במהלך הפסקת הליגה כאשר המאמן והצוות המקצועי דאגו להשאיר את השחקנים דרוכים ומוכנים על מנת להביא אותם מוכנים להמשך הליגה. המטרה מחר לראות המשכיות ביכולת ובתוצאה.
השחקנים מאור לוי, אנאס מחמיד וג'ארד קאסה פצועים וייעדרו מהמשחק מחר.

עיקרי הדברים מהמסע"ת שנערכה אתמול

לקראת המשחק בשבת המאמן בני לם: "ברור שליגה חדשה, למרות מה שאנחנו עוברים. אתה שומע משפחת ביבס נמצאים או לא נמצאים , על החטופים, כל מה שקורה כל יום אז זה לא יכול להיות אותו הדבר. אנחנו חייבים לחזור לשחק ולהשתדל לעשות את זה בצורה הכי טובה. דיברתי עם השחקנים, אנחנו אפילו לא זוכרים איזה מקום סיימנו את הליגה הראשונה במחזור החמישי ואנחנו הולכים לקראת הפועל חדרה. מה שהיינו אתה לא יודע אם זה מה שיהיה , אתה לא יכול לדעת שום דבר. כל קבוצה נפגעה. ואנחנו באים לשחק מחזור שישי מול הפועל חדרה".   

תומר לוי: "אני חושב שהקורונה היתה מגפה כלל עולמית ועכשיו זה משהו נקודתי כאן בישראל. החזרה עכשיו לדעתי יותר קשה, אנחנו מדינת שכול. אין מישהו שלא מכיר מישהו שנפל או קרוב אליו, המצב לא פשוט וצריך לדעת להתמודד עם זה. להראות שאנחנו חוזרים לשגרה ולכן אנחנו כאן. אני לא יודע כמה הראש מתוך 100% בכדורגל, אני יכול להגיד לך שאנחנו מתאמנים אנחנו נותנים את ה 100% תמיד מרוכזים באותו רגע גם במשחקי אימון. בסוף אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים ואנחנו מבינים את החשיבות שלנו בתוך המשחק".