מכבי פתח תקווה – מכבי תל אביב

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 14

יום שני 4/1/2021 שעה:20:45

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: גל לייבוביץ

שופטי עזר: שמעון דביר, משה בוחבוט

שופט רביעי: שלום בן אברהם

שופטי VAR: זיו אדלר, יוסי בביוף

שנה חדשה, סיבוב חדש ומחזור משחקים חדש מגיע מחר בו הקבוצה מארחת באצטדיון המושבה את מכבי תל אביב במסגרת המחזור הארבעה עשר לליגת הבורסה לניירות ערך.

במחזור האחרון הקבוצה סיימה בתוצאת תיקו ללא שערים מול בני סכנין בביתה באצטדיון המושבה, משחק שלא התעלה לרמה גבוהה עם הזדמנויות בודדות מול השער.
מחר במשחק שפותח את הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך, הקבוצה שואפת לחזור לכדורגל חיובי, להשתפר מהמשחק הקודם, לשחק התקפי ולהבקיע שערים על מנת להשיג שלוש נקודות במשחק הביתי.   

העונה פגשה הקבוצה את מכבי תל אביב בסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך, משחק שהסתיים בניצחון 2:1 משערים של ינון אליהו וליאל עבדה, איתי שכטר צמצם זמנית.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "מכבי תל אביב קבוצה מצויינית שגם הצליחה בגדול בזירה האירופאית, אבל לנו יש את מטרות שלנו לנצח במשחק בית שלנו ונתכונן בהתאם."
לגבי הסיבוב השני וצבירת נקודות: "אני אף פעם לא חותם על מספר נקודות לפני הסיבוב מהסיבה הפשוטה שאנחנו שואפים לפני כל משחק לנצח ושואפים לצבור את מלוא הנקודות. מה שהיה היה ואנחנו עם הפנים קדימה".

גיא חדידה התייחס לחזרתו לאחר הפציעה: "היה מדהים, המקום שלנו במגרש ופציעות זה חלק מהמשחק אמנם, אבל צריך להתגבר על זה. אני מקווה שזה מאחוריי."
לגבי המשחק מחר: "מבחינה אישית ההכנה היתה טובה מאד, עבדתי קשה כדי לחזור לרגע הזה. מבחינה קבוצתית, הקבוצה מוכנה יש לנו עוד יומיים של אימונים לתת את הפינישים האחרונים ונגיע למשחק במלוא המוכנות".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !