הפועל חדרה – מכבי פתח תקווה  

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 21

יום ראשון 14/2/2021 שעה:19:00

אצטדיון נתניה

שופט המשחק: דניאל בר נתן

שופטי עזר: רמי בן יצחק, סימון דביר

שופט רביעי: אלי חכמון

שופטי VAR: זיו אדלר, יחיאל חלובה

אחרי ההפסד ביום רביעי האחרון מגיע מחר מחזור משחקים חדש והפעם הקבוצה יוצאת למשחק חוץ מול הפועל חדרה במסגרת המחזור העשרים ואחד לליגת הבורסה לניירות ערך.

במחזור האחרון שחל ביום רביעי הקבוצה לא השכילה לרמת משחק גבוהה במיוחד, המשחק התחיל בצורה לא טובה ובהמשך הקבוצה השתפרה ביכולת מעט אך לא מספיק. בסיומו של המשחק הקבוצה הפסידה להפועל תל אביב.
מחר במשחק אנחנו שואפים לחזור ליכולת, לקצב, לשמירה על שער נקי, לניצול ההזדמנויות והבקעת שערים שהקבוצה הראתה העונה לא מעט, כל זאת על מנת לסיים את המשחק עם ניצחון ועם מירב הנקודות האפשריות.  

הקבוצה פגשה העונה את הפועל חדרה בסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך, משחק שהסתיים בניצחון משער של  ארד בר .

לקראת המשחק מחר אמר אתמול גיא לוזון:  "המשחק ביום ראשון הוא משחק חדש, מה שהיה לא רלוונטי. אנחנו נבוא אחרת לחלוטין למשחק הבא. ראשית השאיפה שלנו היא תמיד לנצח, בלי קשר למה שהיה במשחק הקודם או מה היה במפגש הקודם מול חדרה. לנו יש את המשימות שלנו. המשימה שלנו היא לחזור לקצבים, לשקט עם הכדור כבר במשחק הקרוב."

לגבי שני השחקנים החדשים שחתמו בחלון העברות: "רצינו לחזק את החולייה הקדמית, אני שמח מאד שעשינו את זה, שניהם שחקנים מוכשרים שיוסיפו לנו איכות לחלק לקדמי ושמח על בואם."

נאור סבג התייחס למשחק הקודם וגם למשחק מחר: "היה מאכזב, מבאס, הרגשה של החמצה שגם אחרי ההרחקה שיחקנו טוב, למרות שמחצית ראשונה לא היתה משהו. אנחנו עם הפנים למשחק הבא ומזל שיש בתקופה הזאת הרבה משחקים. אנחנו מקווים לשנות את זה במשחק הבא.
לקראת מחר תחושות טובות בקבוצה, אנחנו יודעים שצריך לבוא למשחק הבא ולעשות את העבודה הרבה יותר טוב. אני בטוח שנהייה יותר חדים גם במחצית הראשונה ולא נחכה למחצית השנייה ונבוא לנצח.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !