מכבי חיפה – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 27

יום שבת 03/04/2021 שעה:19:50

אצטדיון סמי עופר

שופט המשחק: ארז פפיר

שופטי עזר: שניר וינטראוב, רותם ויזמן

שופט רביעי: נאאל עודה

שופטי VAR: שלום בן אברהם, דביר שמעון

הקבוצה שיחקה בפעם האחרונה לפני פגרת הנבחרת, לפני כשבועיים, במשחק בו הפסידה לבני סכנין בדוחא. ביום שבת הקרוב חוזרים משחקי הליגה ומתחיל הפלייאוף העליון. הקבוצה יוצאת למשחק חוץ מול מכבי חיפה במסגרת המחזור העשרים ושבע לליגת הבורסה לניירות ערך.

לפני כשבועיים, לפני פגרת הנבחרת, שיחקה הקבוצה במשחק שסגר את הסיבוב השני מול בני סכנין, משחק שהסתיים בהפסד לאחר משחק בינוני של הקבוצה. למרות ההפסד הקבוצה הצליחה להתברג לפלייאוף העליון.
ביום שבת יוצאת הקבוצה למשחק חוץ בסמי עופר, משחק שפותח את משחקי הפלייאוף.
הקבוצה תגיע מוכנה ודרוכה על מנת להתחיל משחקי הפלייאוף ברגל ימין. אנחנו שואפים להציג כדורגל התקפי, להבקיע שערים ולשמור על שער נקי בו זמנית, כל זאת כדי להשיג את מלוא הנקודות האפשריות.

הקבוצה פגשה העונה את מכבי חיפה שלוש פעמים עם מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים.

לקראת המשחק ביום שבת גיא לוזון ותומר לוי אמרו את הדברים הבאים

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "יש לנו משחק מול הקבוצה שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון. קבוצה שאנחנו מכירים מצויין וגם הם אותנו. ברור לנו שכדי לנצח את המשחק נצטרך להביא רעיונות חדשים ויצירתיים ולבוא במקסימום ריכוז ומוכנות. זו הדרך היחידה לחזור עם נקודות".

תומר לוי התייחס לפגרת הנבחרת לאחר עומס המשחקים: "מבחינתנו עכשיו מתחילה ליגה חדשה, הפגרה באה בזמן כי היינו צריכים לעשות את ההכנה לקראת הפלייאוף ואני מקווה נעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר."
חשיבות הפלייאוף: "פלייאוף עליון זו חשיפה, כיף והנאה לשחק במשחקים גדולים מול קהל גדול וקבוצות גדולות. אני מקווה שנהנה ונדע לנצל את המומנטום".
לקראת מחר: "אני חושב שמול מכבי חיפה בסמי עופר המוכנות היא בשיא, ככה זה צריך להיות כל הזמן. אחת כמה וכמה שזו קבוצה שהפסדנו לה בגביע לפני הפגרה ואנחנו רוצים להגיע כדי לתקן".

פלייאוף מוצלח לכולנו !! ושמרו על הבריאות !