מכבי פתח תקווה – מכבי נתניה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 23

יום רביעי 03/03/2021 שעה:19:50

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: איתן שמואלביץ

שופטי עזר: חי חן אורפז, ולנטין קוז'בסקי

שופט רביעי: גל לייבוביץ

שופטי VAR: שניר לוי, קיריל באליקין

במחזור האחרון הקבוצה חזרה לנצח ומחר כבר מגיע מחזור משחקים חדש והקבוצה הפעם חוזרת למושבה למשחק ביתי מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה עשרים ושלוש לליגת הבורסה לניירות ערך.

בשבת האחרונה הקבוצה החזירה מעט את היכולת, שיחקה בצורה התקפית, שלטה בכדור, שמרה על שער נקי ושער שהובקע בתחילת המשחק קבע את תוצאתו. הקבוצה עצרה את המומנטום השלילי וניצחה את בני יהודה בבלומפילד עם שער של גיא חדידה.
מחר אנחנו שואפים לשמר את המומנטום ולהמשיך להשתפר בחלק ההתקפי. הקבוצה שואפת לעלות על כר הדשא עם קצב גבוה ולשפר את הבקעת השערים כדי להמשיך את המומנטום ולהשיג את מלוא הנקודות האפשריות.

הקבוצה פגשה העונה את מכבי נתניה בסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך, משחק שהסתיים בהפסד 2:3 כאשר לקבוצה הבקיעו ליאל עבדה ואור בלוריאן.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "מומנטום זה הדבר הכי חשוב במשחק הזה, תוך כדי משחק ותוך כדי הליגה ואנחנו חייבים לשמור על המומנטום הזה. לבוא באותה אינטנסיביות ולקחת את השלוש נקודות ".

גיא חדידה התייחס גם למשחק מחר: "הניצחון במשחק הקודם מאד חשוב, היו לנו שלושה הפסדים בליגה והיה חשוב לעצור את הכדור שלג הזה, זה נתן לנו בוסט רציני לקראת מכבי נתניה. אני חושב שכולם יודעים את החשיבות של המשחק , סוג של משחק על שש נקודות, זה מאבק ישיר על הפליאוף העליון , אנחנו דרוכים, מוכנים ונבוא לעשות את העבודה שלנו. ".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !