מכבי פתח תקווה  – הפועל תל אביב

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 20

יום רביעי 10/2/2021 שעה:20:00

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: דוד פוקסמן

שופטי עזר: דביר שמעון, יוסי בביוף

שופט רביעי: דניאל בר נתן

שופטי VAR: גל לייבוביץ, נתי דותן

אחרי מעל שבועיים ללא משחק בעקבות דחיות של המשחקים מגיע מחר מחזור משחקים חדש והקבוצה חוזרת למושבה למשחק ביתי מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור העשרים לליגת הבורסה לניירות ערך.

המשחק במחזור האחרון שחל לפני מעל שבועיים שוחק כאשר הקבוצה התחילה פחות טוב, הגבירה קצב וניצלה את ההזדמנויות כאשר בסיומו הקבוצה ניצחה את הפועל חיפה משערים של תאי בריבו וליאל עבדה.
מחר במשחק הביתי אנחנו שואפים להראות המשכיות, להמשיך את המומנטום, לשחק התקפי, לנצל הזדמנויות ולהבקיע על מנת להשיג את מירב הנקודות האפשרויות.

הקבוצה פגשה העונה את הפועל תל אביב בסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך, משחק שהסתיים בתוצאת תיקו ללא שערים.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "אני יוכל לומר שאנחנו ממש מתרגשים, מחכים ורעבים מאד. מרגישים שהיינו בסוג של פגרה וכבר עם רצון עז להעלות לכר הדשא. אנחנו מתעסקים בעצמנו, ויודעים שכדי לנצח את המשחק נצטרך להביא את הקצבים שלנו לאורך כל התשעים דקות וזה מה שנעשה".

דניאל פלשר התייחס גם למשחק מחר: "היה לנו זמן לנוח ולהתכונן למשחק בעקבות הדחיות, כמובן שהצטערנו ששני המשחקים האחרונים נדחו אבל אנחנו מוכנים לעלות מחר למשחק ואנחנו נעשה את המקסימום שלנו. ברור לנו ששני המשחקים האחרונים שניצחנו היו צעד משמעותי לעונה שלנו וחשוב לנו להמשיך את המומנטום הזה, מקווים לצאת עם ניצחון ונעשה הכל."

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !