הפועל תל אביב – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 7

יום שבת 21/11/2020 שעה:15:00

אצטדיון בלומפילד

שופט המשחק: אלי חכמון

שופטי עזר: אבי גולדשטיין, סימון דביר

שופט רביעי: עידן לייבה

שופטי VAR: יגאל פריד, עידן ברנשטיין

מחזור משחקים חדש מגיע מחר לאחר פגרה של שבועיים ממשחקי הליגה, הקבוצה יוצאת למשחק חוץ מול הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור השביעי בליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה הפסידה במחזור האחרון בבית מול הפועל קרית שמונה, לאחר שספגה שער כדקה לפני סיום התשעים דקות. הקבוצה שואפת לחזור למסלול הניצחונות ולכדורגל ההתקפי במשחק הקרוב כדי לשנות את המומנטום.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את הפועל תל אביב היה השנה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו, משחק שהסתיים בניצחון לאחר בעיטות פנדלים.

לקראת המשחק ביום שבת אמר היום גיא לוזון לגבי ההכנות:  "ראשית אני מקווה שחלק מהשחקנים יחזרו לסגל, אבל זה פחות  משמעותי מבחינתי, יותר חשוב שנחזור להציג כדורגל טוב, חיובי, התקפי עם ניצחון בסופו של דבר."

אסמיר סוליץ' מתייחס להפסד במשחק האחרון ולהכנות למשחק הבא: "המשחק האחרון הספדנו לקרית שמונה, ואני חושב שזה משחק שלא היינו צריכים להפסיד בדקות האחרונות, אני חושב שהיו לנו רגעים ששיחקנו טוב במשחק אבל זה כדורגל זה קורה, אנחנו ממשיכים קדימה, לומדים מהטעויות. עבדנו קשה בשבועיים האחרונים כי לא היה לנו משחק ליגה, אני חושב שאנחנו מתקדמים ומשתפרים ככל שהזמן עובר ואנחנו נהיה מוכנים בשבת. אחרי השבועיים האלה חלק מהשחקנים פצועים וחלק חוזרים, אני חושב שהצוות ימצא את ה 11 הטובים ביותר למשחק מול הפועל תל אביב. השחקנים שיעלו למגרש יהיו מוכנים למשחק, בגלל שבשבילנו זה חשוב לקחת נקודות מהמשחק.
שיחקנו מולם פעם שעברה בגביע הטוטו, אבל עכשיו זה הליגה ואני חושב שיש לנו איכות, במשחקים האחרונים הראנו את האיכות ואני מקווה שנמשיך לשחק בצורה טובה במשחקים הבאים.  

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !