מכבי פתח תקווה – בני סכנין

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 13

יום ראשון 27/12/2020 שעה:19:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: דוד פוקסמן

שופטי עזר: שניר וינטראוב, נתי דותן

שופט רביעי: אביעד יהב חי שילוח

שופטי VAR: זיו אדלר, סימון דביר

מחזור משחקים חדש מגיע מחר והקבוצה מגיעה למשחק בית באצטדיון שלמה ביטוח על מנת לפגוש את בני סכנין במסגרת המחזור השלושה עשר לליגת הבורסה לניירות ערך.

מחזור האחרון סיימה מכבי פתח תקווה עם ניצחון חוץ באצטדיון טדי מול הפועל באר שבע. משחק שהתחיל באופן מתון אך במחצית השנייה הקבוצה תקפה יותר והבקיעה שני שערים, הראשון על ידי ליאל עבדה והשני על ידי תאי בריבו, רמזי ספורי השווה זמנית להפועל באר שבע.
מחר במשחק הבית שסוגר את הסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך, הקבוצה שואפת להמשיך את מסלול הניצחונות, להמשיך להשתפר ולשחק התקפי על מנת להשיג שלוש נקודות נוספות.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את בני סכנין היה בעונת 2019/2020 במסגרת משחקי העונה הסדירה והפלייאוף של הליגה הלאומית. המשחק הראשון הסתיים בשיוויון 1:1 (ליאל עבדה) , המשחק השני הסתיים בהפסד 1:2 (ארד בר) והמשחק השלישי הסתיים בהפסד 1:0.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "אנחנו אוהבים את המשחקים הצמודים האלה. אנחנו מוכנים, מבחינתנו המשחק יכול להיערך כבר היום. נשפר את מה שצריך מהמשחק האחרון ונעצים את מה שצריך להעצים, כמו המחויבות, האגרסיות, המשחק המהיר, התנועות ללא כדור וההצטרפות לרחבה כדי להמשיך להביא נקודות. המקום והמיקום כרגע פחות מעניין אותי, מה שמעניין אותי זה השיפור ברמת המשחק וההתקדמות באופן פרסונלי וקבוצתי".

ירדן התייחס למשחק הקודם: "הרגשה מדהימה לנצח, במיוחד קבוצה כמו הפועל באר שבע בחוץ, תוצאה מאד טובה ועצם זה שכל השחקנים רצו אל תאי בשער זה מראה על האחדות שיש בחדר הלבשה ועל הפרגון שיש בין כל השחקנים וזה מה שמייחד אותנו העונה ואני מקווה שזה ימשיך.
לגבי המשחק מחר: "אנחנו מתכוננים כמו בכל משחק, הצוות מכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר בזמן הקצר שיש. סכנין קבוצה טובה מאד, יהיה משחק טוב ואנחנו באים לנצח כמו בכל משחק.  

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !