עירוני קרית שמונה – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 33

יום שבת 08/05/2021 שעה:18:00

אצטדיון קרית שמונה

שופט המשחק: עידן לייבה

שופטי עזר: אבי גולדשטיין, דודו ביטון

שופט רביעי: רפאל גבע

שופטי VAR: אוראל גרינפלד, עידן ירקוני

ביום שבת האחרון שיחקה הקבוצה מול מכבי חיפה באצטדיון שלמה ביטוח. משחק שהסתיים בהפסד 2:1 עם שער עצמי של סאן מנחם. מחר הקבוצה יוצאת למשחק חוץ במגרש לא פשוט מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השלושים ושלושה לליגת הבורסה לניירות ערך.

השבוע הקבוצה לא השיגה נקודות במשחקה וירדה מקום אחד בטבלה. משחק פחות טוב של הקבוצה שרק לקראת הסוף הצליחה להגיע להזדמנויות מעטות שלא צלחו.
מחר הקבוצה נוסעה צפונה כדי לפגוש את קבוצת עירוני קרית שמונה. משחק חשוב וקריטי על המקום הרביעי שעשוי להוביל למפעל אירופאי. הקבוצה מבינה את חשיבותו של המשחק ותגיע דרוכה בהתאם.
אנחנו שואפים להציג יכולת טובה, משחק התקפי והבקעת שערים על מנת להשיג ניצחון ואת מלוא הנקודות האפשריות.

הקבוצה פגשה העונה את עירוני קרית שמונה שלוש פעמים עם מאזן של שני הפסדים וניצחון.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "אנחנו אחרי עונה קשה ומתישה ואנחנו בשלבי הסיום. יש לנו עוד קצת, עוד ארבעה משחקים של מאמץ, מחויבות וריכוז כדי להגשים את משימה ולהגיע למפעל אירופאי. זו הזדמנות נדירה וכמעט חד פעמית בשביל מועדון כמו מכבי פתח תקווה, כולנו דרוכים כדי להשיג את היעד.".

גיא חדידה גם התייחס למשחק מחר: " אני לא חושב שיש לחץ, משחק מאד חשוב. קרב ישיר על אירופה. רמת המוכנות גבוהה וכמובן שנעשה הכל כדי להצליח. חשיבות מאד גבוהה, זה קרב ישיר בין שתי קבוצות שנלחמות על המקום הרביעי שיביא כנראה בסופו של דבר לאירופה. אנחנו מבחינתו נבוא נשחק את המשחק שלנו כמו ששיחקנו כל העונה וננסה לקחת את הנקודות ".

צפויה לצאת הסעה ממתחם האימונים של הקבוצה בשעה 15:30. פרטים נוספים אצל מושיקו הרלינג.

שיהיה פלייאוף מוצלח לכולנו !! ושמרו על הבריאות !