מכבי פתח תקווה – בית"ר ירושלים

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 18

יום רביעי 24/2/2021 שעה:20:00

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: אביעד יהב חי שילוח

שופטי עזר: נתי דותן, מתי יעקובוב

שופט רביעי: שגיא ברמן

שופטי VAR: יגאל פריד, דביר שמעון

אחרי הניצחון ביום שישי בגביע המדינה חוזרים בחזרה למשחקי הליגה ולמשחק השלמה באצטדיון המושבה. הקבוצה פוגשת מחר את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השמונה עשר לליגת הבורסה לניירות ערך.

במחזור האחרון שהתקיים עוד לפני משחק הליגה ביום שישי, הקבוצה לא צלחה במשחק ההתקפה ובסיומו של המשחק הקבוצה הפסידה להפועל חדרה משער בודד שהושג מטעות בהגנה.
מחר הקבוצה שואפת לשנות את המומנטום בליגה ולנצל את הרוח החיובית שנוצרה לאחר הניצחון בגביע. כל זאת עם משחק התקפי ושמירה על שער נקי כדי לסיים את המשחק עם מירב הנקודות האפשריות.

הקבוצה פגשה העונה את בית"ר ירושלים בסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך במשחק שהסתיים בניצחון 2:1 באצטדיון טדי עם שערים של מוחמד הינדי וליאל עבדה.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "חוזרים למאני טיים, רעננים, דרוכים, עבדנו על כל מה שקשור לצד ההתקפי, שיפור הקומבינציה בהתקפה ושיפור יצירת המצבים ואנחנו ממש כמהיים ליישם את מה שעבדנו באימונים. ברור לנו שבית"ר ירושלים זו יריבה שנאבקת איתנו על הפלייאוף העליון ואנחנו נתנהג בהתאם. נצטרך לחזור לשחק את הכדורגל שלנו, מה שעשינו עד לא מזמן וזו הדרך היחידה".

ארד בר התייחס למשחק הקודם גם למשחק מחר: "היה חשוב לנו לשנות את המומנטום אחרי שני הפסדים והכי חשבו שניצחנו במשחק הגביע ומפה אנחנו רוצים להמשיך את הניצחונות".

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה התקיימה היום, והקבוצה הוגרלה מול מכבי חיפה במשחק חוץ בסמי עופר.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !