מכבי פתח תקווה – הפועל כפר סבא
ליגת הבורסה לניירות ערך – מחזור 2
יום שבת 12/9/2020 שעה:19:00
אצטדיון המושבה
שופט המשחק: עידן לייבה
שופטי עזר: אבי גולדשטיין, סימון דביר
שופט רביעי: אור לוגסי
שופטי VAR: אוהד אסולין, רועי חסן

לאחר שהסתיימה פגרת הנבחרת שחלה שבוע שעבר, משחקי הליגה חוזרים והקבוצה חוזרת למושבה למשחק בית מול הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השני של ליגת הבורסה לניירות ערך.

הקבוצה החלה את עונת המשחקים ואת החזרה לליגת העל ברגל ימין, לאחר ניצחון במשחק החוץ מול מכבי תל אביב שהתקיים במחזור הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך. משחק בו הבקיעו ינון אליהו וליאל עבדה.

במהלך הפגרה קיימה הקבוצה משחק אימון מול קבוצת בני יהודה , משחק שהסתיים בניצחון 2-3 מצמד של אליאור משעלי ושער של אור אינברום. השבוע ארבעת שחקני הקבוצה שזומנו לנבחרת הצעירה שבו לאימוני הקבוצה ולקבוצה אף הצטרפו שני שחקנים חדשים, הקשר עמית מאיר ושחקן ההתקפה הפנמי אבדיאל ארויו.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את הפועל כפר סבא היה למעשה העונה במשחקי גביע הטוטו, בשלב הבתים, משחק שהסתיים בהפסד 4:1.

לקראת המשחק ביום שבת התייחס היום גיא לוזון לציפיות אחרי המחזור הראשון:  "בכל מצב ובכל תוצאה אנחנו לא נעשה סיכומים לא לטוב ולא לרע, אנחנו בסך הכל במחזור השני ואפשר להבין על כיוון או עוצמה של קבוצה רק אחרי לפחות עשרה מחזורים".

לגבי הסגל הוסיף: "הסגל טוב ואנחנו נצרף עוד שחקן התקפה ואחר מכן כנראה נשלים את הסגל."

ליאל עבדה שחזר ארצה לאחר שבוע בידוד באיי פארו אמר: "שבוע מאתגר, בו המשכתי להתאמן כדי לשמור על כושר , שמח שזה מאחורי ושמח שחזרתי ומכאן ממשיכים ליום שבת. אני מרגיש מוכן למשחק ואם המאמן יחליט להשתמש בי אני אתן את ה 100% ואעשה את העבודה הכי טובה שלי."

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !