משחק ששוחק ברובו במרכז השדה כאשר היו הזדמנויות מעטות משני הכיוונים, חילוף במחצית השנייה הוא זה שהביא את שער הניצחון. מכבי פתח תקווה מנצחת את בני יהודה במושבה במסגרת המחזור התשיעי של ליגת הבורסה לניירות ערך עם שער תאי בריבו.

מחצית ראשונה נפתחה כאשר רובו של המשחק שוחק בחלק האמצעי של המגרש, כאשר האורחים היו עם כמה הזדמנויות אבל ללא שערים. לקראת סיומה של המחצית הראשונה התקפה מתפרצת של ליאל עבדה נעצרת על ידי דן מורי עם נפילתו של ליאל עבדה ברחבה, ספק לפנדל אבל השופט לא שורק לעבירה. המחצית הראשונה מסתיימת ללא שערים. פתיחת המחצית השנייה כפי שהסתיימה הראשונה באופן שקול עד לדקה ה50 בו שחקן בני יהודה מורחק בכרטיס אדום לאחר עבירה על ארד בר. האורחים נשארים בעשרה שחקנים ומתחילים להסתגר בעוד המארחים תוקפים קדימה ומנסים להבקיע. בתוספת הזמן תאי בריבו שנכנס כמחליף בועט את הכדור החוזר שפוגע בקורה ופנימה המארחים עולים ליתרון ובסיום מכבי פתח תקווה מסיימת עם ניצחון.

שיחקו: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי (ירדן כהן), ארד בר (אלביס סאצ'י), נאור סבג (אסמיר לוסיץ'), עמית מאיר (תאי בריבו) , ליאל עבדה, אור אינברום, אבדיאל ארויו (ג'וסי לופטה) .

מהלכים בולטים במשחק:

דקה 15:  המארחים עם התקפה ובעיטה של זריהן לשער אך הדיפה של אריק ינקו לקרן .

דקה 43: התקפה מתפרצת של ליאל עבדה אך ספק הוכשל ברחבה. השופט לא שורק לעבירה.

דקה 92: תאי בריבו עם בעיטה לשער מכדור חוזר שננגח למשקוף ופנימה. 0:1 למארחים.