משחק עם מעט הזדמנויות ושליטה דווקא של המארחים, הסתיים בהפסד לאחר שהמארחים הפכו את התוצאה. מכבי פתח תקווה מפסידה הערב ומסיימת את דרכה בגביע המדינה. ארמנדו קופר העלה זמנית ליתרון ועומר אצילי עם צמד למארחים.

המחצית הראשונה נפתחה עם שליטה בכדור של המארחים ועם הזדמנויות רבות אך ללא שער. לקראת סיום המחצית בהתקפה של הקבוצה, מורגן פרייר מוכשל ברחבה והשופט שורק לבעיטת עונשין. ארמנדו קופר ניגש לבעוט ומבקיע. האורחים עולים ליתרון והמחצית מסתיימת.
המחצית השנייה נפתחת עם חילופין בשתי הקבוצות.  לאחר כרבע שעה האורחים עם התקפה מתפרצת כאשר ליאל עבדה מכניס כדור פנימה לארמנדו קופר שבועט אך הכדור נעצר אצל כהן. עשרים דקות מתחילת המחצית עומר אצילי עם בעיטה שנכנסת פנימה ומשווה את התוצאה. המארחים ממשיכים עם הלחץ ויצירת ההזדמנויות כאשר כחמש דקות לסיום עומר אצילי שוב בועט והכדור נכנס. המארחים הפכו את התוצאה. בסיום הפסד 1:2.

שיחקו: אריק ינקו, ינון אליהו, דניאל פלשר ירדן כהן, מרכוס דיניז (אור בלוריאן), ארד בר (עמית מאיר), ארמנדו קופר(יואל אבוחצירה), יהאב אבו אלשיך (נאור סבג), איתן אזולאי , מורגן פרייר (ליאל עבדה), אבדיאל ארויו

מהלכים בולטים במשחק:

דקה 43: הכשלה ברחבה מובילה לבעיטת עונשין. ארמנדו קופר מבקיע מהנקודה הלבה 1:0 לאורחים.

דקה 65: עומר אצילי עם בעיטה מרחוק ופנימה. 1:1

דקה 83: עומר אצילי עם בעיטה נוספת מרחוק ופנימה. 1:2 למארחים