מכבי פתח תקווה – נוף הגליל

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 7

יום שבת 21/10/2021 שעה:19:30

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: ארז פפיר

שופטי עזר: דניאל בן חור, אבירם יחזקאל

שופטת רביעית: מיתר שמש

שופטי VAR : איתן שמואלביץ, דביר שמעון

הקבוצה הפסידה ביום ראשון במשחק החוץ וביום שבת תחזור לאצטדיון הביתי על מנת לשנות כיוון ולהשיג נקודות חשובות. הקבוצה תשחק מול נוף הגליל במסגרת המחזור השביעי של ליגת הבורסה לניירות ערך.

לפני כארבעה ימים שיחקה הקבוצה מול הפועל באר שבע בטרנר. משחק שהסתיים בהפסד, משער אחד שהובקע בתוספת זמן של המחצית הראשונה.
לאחר ההפסד הקבוצה שואפת להמשיך לעבוד קשה באימונים. להשתפר ולהגיע מוכנים למשחק ביום שבת מול העולה החדשה.
ינון אליהו הפצוע ממשיך להעדר, אך השבוע התחיל להשתלב לאט באימוני הקבוצה.

לקראת המשחק מחר אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: " במשחק האחרון היינו פרוסים נכון, לחצנו נכון, הזזנו את הכדור בצורה טובה אבל זה לא מספיק. בכדורגל צריך להבקיע גולים ולהיות יעילים. ביום שבת אנחנו צריכים לשלוח הרבה יותר כלים קדימה להתקפה, לרחבת ה 16 ברגע שהכדור יהיה אצלנו. נצטרך להיות חדים בפעולה האחרונה ורעים במובן הטוב של מילה מבחינה התקפית.
חשיבות המשחק היא אדירה מבחינתו ואנחנו נעשה הכל כדי לחזור עם שלושת הנקודות."

ניקו אולסק התייחס אף הוא למשחק מחר: "התחושה היתה קשה אחרי ההפסד ביום ראשון. אני חושב ששיחקנו טוב ולבאר שבע היו כמה ניסיונות והם הבקיעו. עשינו כמה טעויות ואני חושב שהיינו יכולים לנצח אבל אנחנו לוקחים את הדברים הטובים שעשינו ונלמד מהטעויות. בשבת זהו משחק שחייבים לנצח. אני חושב שעדיין התקדמנו ממשחק למשחק, אך אנחנו נמצאים במקום לא טוב, אנחנו צריכים להיות בפסגה ולכן חייבם לנצח בשבת".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !