מכבי פתח תקווה – מכבי יפו

ליגה לאומית –  מחזור 36

יום שישי 05/05/2023 שעה:16:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: אביב קליין

שופטי עזר: יובל מיכאל וייס, דוניא זידאן

שופט רביעי: עופר גרוספלד

לפני שלושה ימים עלתה הקבוצה בחזרה לליגת העל לאחר הניצחון החשוב מול בני יהודה שהשיג את המטרה. הקבוצה הבקיעה שבעה שערים, צמד של ירדן כהן ואילייה שקורין, גיא דהן, שלו דניאל וארד בר. מחר הקבוצה חוזרת לאצטדיון הביתי בפעם האחרונה לעונת 22/23 למשחק מול מכבי יפו במסגרת המחזור השלושים ושש לליגה הלאומית.

הקבוצה במשחק האחרון השיגה ניצחון משמעותי ושלוש נקודות חשובות. נקודות שפתחו פער והבטיחו את העלייה בחזרה לליגה הבכירה.
הקבוצה שלטה במשחק כולו ועם שערים סופר מהירים בתחילתו של המשחק שקבעו תוצאה חלומית בסיומה של המחצית הראשונה. שערים נוספים בסיום המחצית השנייה קבעו תוצאת 7:0 בסיומו של המשחק.
מחר הקבוצה חוזרת לאצטדיון הביתי למשחק בית אחרון לעונה בו היא תפגוש את מכבי יפו. משחק מול קבוצה טובה בו אנו רוצים לקחת נקודות ולשמור על המקום הראשון בטבלה.
מכבי יפו מגיעה לאחר ניצחון במשחק האחרון והיא ממוקמת במקום השישי.

השחקנים גל מאיו, תומר לוי, עידן טוקלומטי, טל בן חיים ומשה מולה לא כשירים ויעדרו. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן בני לם.

במשחק מחר הקבוצה תחגוג את עליית הליגה עם האוהדים בהפנינג מיוחד שיחל החל מהשעה 14:30 מסביב לאצטדיון. מתנפחים והופעות של כוכב הילדים הדוד חיים וכוכבי טיקטוק.

הפעם האחרונה שפגשה הקבוצה את מכבי יפו היה בסיבוב השני העונה, משחק שהסתיים בניצחון 4:1, עם שערים של ארד בר, אילייה שקורין וצמד של עידן טוקלומטי.