מכבי פתח תקווה – הפועל חיפה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 5

יום שבת 2/10/2021 שעה:19:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: שלום בן אברהם

שופטי עזר: ולנטין קוז'בסקי, אליהו קסטרו

שופטת רביעית: ספיר ברמן

שופטי VAR : נאאל עודה, עידן ירקוני

מחר חוזרת הקבוצה לאצטדיון הביתי בפתח תקווה והשאיפה היא להשיג ניצחון ראשון העונה. הקבוצה תפגוש את הפועל חיפה במסגרת המחזור החמישי של ליגת הבורסה לניירות ערך.

במשחק הקודם, לפני כחמישה ימים, שיחקה הקבוצה מול מכבי חיפה בסמי עופר. משחק פחות טוב של הקבוצה שהסתיים בהפסד. הפסד ראשון העונה לאחר שני שערים של החיפאים.
השבוע הקבוצה התאמנה והתכוננה על מנת לתקן ולשפר את הדברים שהיו במשחק האחרון. ארד בר וניקו אולסק חזרו להתאמן עם הקבוצה באופן רגיל. השחקן ינון אליהו שנפצע במשחק האחרון מול מכבי חיפה יעדר בתקופה הקרובה לאחר שפרק את עצם הבריח.

לקראת המשחק מחר אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: " אני מצפה לראות אותנו מחר שונים בתכלית מההופעה שהצגנו בשבוע האחרון. חוזרים להיות מכבי פתח תקווה. פיזיים, אגרסיביים, לוחצים, מתלהבים, דינמיים , מאורגנים הגנתית והתקפית, תוקפים  עם הרבה שחקנים ומסכנים את שער היריבה. בדיוק כל הדברים שלא אפיינו אותנו במשחק האחרון. אנחנו עובדים על זה כדי לתקן את ליקויים שלנו ואני סומך ומאמין בשחקנים שנעשה את זה".

לגבי חשיבות המשחק: חשיבות מכרעת. ברור לנו שאנחנו חייבים את הניצחון הזה. גם מבחינת הטבלה וגם מבחינה האישית שלנו. אנחנו קבוצה מספיק טובה עם שחקנים מספיק טובים כדי להביא את השלוש נקודות".

אריק ינקו התייחס אף הוא למשחק מחר: "אחרי המשחק היתה תחושה מאכזבת. אנחנו צריכים להראות הרבה יותר טוב, לבוא הרבה יותר נחושים למשחק הבא כדי לעשות את הניצחון הראשון של הליגה שמאד חשוב בשבילנו. אנחנו נבוא כאילו זה אחד המשחקים הכי חשובים שלנו העונה, כדי להביא את התוצאה לא משנה איך ובאיזה דרך".

מכירת כרטיסים למשחק מתקיימת באתר "לאן" ובנוסף בקופות באצטדיון.

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !