מכבי פתח תקווה – הפועל חדרה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 11

יום שלישי 30/11/2021 שעה:19:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: שלום בן אברהם

שופטי עזר: תום עדי, דניאל בן חור

שופט רביעי: אור לוגסי

שופטי VAR : דניאל בר נתן, ליעוז אדי

שלושה ימים בלבד לאחר ההפסד ביום שבת מול מכבי נתניה, חוזרים לכר הדשא למשחק ליגה נוסף. הקבוצה תפגוש מחר את הפועל חדרה באצטדיון שלמה ביטוח במסגרת המחזור ה 11 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

פגשנו ביום שבת את מכבי נתניה למשחק חוץ, משחק לא טוב של הקבוצה שבסיומו הפסד נוסף לאחר ספיגת שני שערים.
הקבוצה ממוקמת רק במקום אחד מעל הקו האדום ומחר הקבוצה מגיעה למשחק מול הפועל חדרה. משחק סופר חשוב עבורנו. אנחנו חייבים לשנות את המומנטום השלילי מהתקופה האחרונה, לעצור את הסחף ולהשיג נקודות חשובות וקריטיות.
מהמשחק מחר ימשיכו להעדר מוחמד עוואד ובן רייכרט.

לקראת המשחק מחר אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: "השחקנים הם ספורטאים מקצוענים וכמקצוען אתה חווה גם הפסדים וגם מפלות והטובים יודעים איך לצאת מזה. אני מאמין שיש לנו שחקנים מספיק טובים כדי לצאת מזה. יש לנו את היכולת כקבוצה וכבודדים לצאת מזה. אני מרוכז בעיקר ולא שומע רעשי רקע. אנחנו חושבים רק חיובי, וכרגע אנחנו לא בשלב של לדבר על פלייאוף עליון או תחתון. מסתכלים רק על המשחק הקרוב. כל כולנו מרוכזים רק במשחק הקרוב ובהפועל חדרה. הטבלה והמיקום לא מעניינים כרגע."

אריק ינקו התייחס גם למשחק מחר: "אני חושב שחד משמעית יש עוד מקום וזמן לשינוי. יש עוד הרבה משחקים אני מאמין גדול בנו ובסגל שיש כאן. יש כאן שחקנים טובים. צריך עם הכח הדרוש והאמונה הנכונה ואנחנו נצליח. התחושה אחרי הפסד היא מערערת ולכן תמיד רוצים להתחיל ישר לשחק שוב ולכן אנחנו מוכנים למחר".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !