מכבי פתח תקווה – מ.ס אשדוד

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 12

יום שבת 4/12/2021 שעה:17:30

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: ניב שטייף

שופטי עזר: עידן צולר, דביר שמעון

שופט רביעי: נאאל עודה

שופטי VAR : יגאל פריד, דודו ביטון

לאחר תוצאת התיקו ביום שלישי חוזרים ביום שבת לאצטדיון שלמה ביטוח למשחק ביתי נוסף. הקבוצה תפגוש את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה 12 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

הקבוצה פגשה ביום שלישי את הפועל חדרה למשחק ביתי, משחק שהסתיים בתוצאת תיקו שעצרה את המומנטום השלילי. לקבוצה הבקיע איתן אזולאי בבעיטה חופשית.
תוצאת התיקו לא הספיקה והקבוצה ירדה מתחת לקו האדום, לכן המשחק ביום שבת מול מ.ס אשדוד הינו קריטי. הקבוצה חייבת להתחיל לצבור נקודות ולשנות את כיוון לכיוון חיובי. השאיפה בשבת היא אחת בלבד! לנצח ולהשיג שלוש נקודות סופר חשובות.

לקראת המשחק ביום שבת אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: "בכל ליגה עם כל קבוצה אחרי שלושה הפסדים, הדבר הכי חשוב הוא לעצור את הרצף. עצרנו אותו ממש לא עם כדורגל גדול, עם הרבה לחימה והקרבה ורצון ועכשיו אנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות. עכשיו צריכים להתקדם ולצבור נקודות. יש לנו שחקנים מספיק טובים וקבוצה מספיק טובה ששווה הרבה יותר נקודות ממש שהשגנו עד עתה. חובת ההוכחה עלינו".

אור בלוריאן התייחס אף הוא למשחק ביום שבת: "היינו רוצים להיות במקום אחר. יש לנו מטרה ביום שבת לנצח את המשחק ולהמשיך לצבור כמה שיותר נקודות להמשך.
לגבי הרגשת לחץ: ביום שנעלה עם משקולות על הרגלים עדיף לנו לפרוש. אנחנו עובדים בדבר שאנחנו הכי אוהבים, יש תקופות יותר טובות ופחות טובות, חובת ההוכחה עלינו. אני אופטימי, הליגה שיוויונית, אני אופטימי גם לגבי הקבוצה וגם לגבי המצב שלנו."

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !