הפועל ירושלים – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 32

יום ראשון 08/05/2022 שעה: 20:00

אצטדיון טדי

שופט המשחק: גל לייבוביץ

שופטי עזר: דודו ביטון, אליהו קספו

שופט רביעי: ניב שטייף

שופטי VAR : יגאל פריד, נתי דותן

מחר יוצאים למשחק חוץ שוב אצטדיון טדי. כל זאת לאחר תוצאת התיקו מול בית"ר ירושלים מיום שבת. הקבוצה מתארחת מול הפועל ירושלים במסגרת המחזור השלושים ושניים לליגת הבורסה לניירות ערך.

שני משחקים לסיום העונה ומחר יש לקבוצה משחק על עונה שלמה. משחק בו ניצחון ושלוש נקודות יתן לקבוצה את האפשרות להשאר בליגת העל במאבקי התחתית. יום ראשון אנחנו פוגשים את הפועל ירושלים ואנחנו חייבים להמשיך להראות יכולת טובה מהמשחק האחרון. אנחנו צריכים להימנע מטעויות בהגנה, נחישות והמון לב ועבודה קשה על כר הדשא.
השחקנים אור בלוריאן, ניקו אולסק ומוחמד עוואד פצועים ויעדרו. שאר השחקנים כשירים.
 

שני המפגשים האחרונים, במשחקי הליגה הסדירה מול הפועל ירושלים, הסתיימו בניצחון והפסד.

מסע"ת לקראת המשחק:

עומר גולן: "משחק סופר חשוב. לא צריך לדבר יותר מידי על החשיבות שלו, השחקנים יודעים, אני יודע, האוהדים יודעים, ההנהלה וכולם יודעים . אנחנו באמת בשבוע האחרון מתרכזים רק בנו, איך להרים את השחקנים, לבוא עם אנרגיות נכונות, איך לעמוד מבחינה טקטית ואני מקווה שנביא תוצאה טובה. לחץ תמיד נמצא שם, גם אם אתה נמצא במאבקי צמרת או במאבקי תחתית זה חלק מהספורט והמקצוענות להתמודד עם הלחץ הזה. כל שחקן יודע לנתב את זה לכיוונים החיובים, ואנחנו כצוות מקצועי מכוונים ואומרים להם איך להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר. אני מאד חיובי ואופטימי".    

אריק ינקו הוסיף: "אני מאמין באמונה שלמה שיש לנו את השחקנים הנכונים לעשות את המשימה ואם הם מרוכזים ויבואו כמו שצריך אנחנו נשמור על שער נקי ונעשה את מה שאנחנו צריכים. אנחנו קבוצה אחת ביחד שעושים הרבה שיחות כדי שנעשה את המשימה שלנו".