הפועל נוף הגליל – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 20

יום שבת 29/01/2022 שעה: 18:00

אצטדיון גרין

שופט המשחק: אוראל גרינפלד

שופטי עזר: אורפז חי חן, עמנואל רפאלי

שופט רביעי: אוהד אסולין

שופטי VAR : איתן שמואלביץ, תום עדי

מחר יוצאים למשחק חוץ באצטדיון גרין, זאת לאחר ההפסד הביתי השבוע להפועל באר שבע. אנחנו פוגשים במחזור המשחקים הנוכחי את הפועל נוף הגליל במסגרת המחזור העשרים לליגת הבורסה לניירות ערך.

המשחק מחר משמעותי ביותר, משחק על שש נקודות, משחק שהקבוצה רוצה וצריכה להשיג תוצאה אחת בלבד. לאחר ההפסד ביום ראשון מול הפועל באר שבע, הקבוצה חייבת להגיע מחר ולהראות את יכולתה על המגרש כולל הבקעת שערים והשגת ניצחון ליגה סופר חשוב וקריטי.
השחקנים ירדן כהן וניקו אולסק ממשיכים להעדר בעקבות פציעה.
הקבוצה החתימה אתמול שחקן נוסף, אבובקאר דומביה הושאל לקבוצה ממכבי נתניה עד לתום העונה.

המפגש הקודם עם הפועל נוף הגליל בסיבוב הראשון הסתיים בניצחון 0:4. לקבוצה הבקיעו ג'יימס אדניי, לאמק בנדה וצמד של מוחמד עוואד.  

לקראת המשחק מחר אמר היום המאמן ניר קלינגר: "אנחנו עומדים בפני סדרת משחקים שמתחילה מחר. משחקים שמבחינתנו הם על החיים שלנו בליגה, משחקי הישרדות. שחקנים שנמצאים כאן כבר כמה שנים, שחקני בית ושחקנים שיש להם זיקה למועדון, כולם מבינים שהזמן לא משחק לטובתנו. אנחנו חייבים להתחיל לנצח. צריכים להראות שהשיפור במשחק שלנו בא לידי ביטוי גם בנקודות וזה מה שאנחנו נתחיל לעשות כבר ממחר. אנחנו מגיעים למשחק על שש נקודות מבחינתנו, משחק חוץ קשה אבל אנחנו מוכנים מבחינה מקצועית ומנטלית. אני בטוח שהשחקנים יספקו את הסחורה".    

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. חובת עטית מסכה בשטח האצטדיון וכניסה עם תו ירוק.

שמרו על הבריאות !