מ.ס אשדוד – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 25

יום ראשון 06/03/2022 שעה: 19:00

אצטדיון הי"א

שופט המשחק: נאאל עודה

שופטי עזר: עידן ברנשטיין, תום עדי

שופט רביעי: אביעד יהב חי שילוח

שופטי VAR : רועי ריינשרייבר, שניר וינטראוב

יום ראשון חוזרים למשחקי הליגה והקבוצה עומדת בפני משחק קריטי נוסף, לאחר הניצחון במחזור הליגה האחרון מול הפועל חדרה וההפסד בגביע המדינה. הקבוצה מתארחת באצטדיון הי"א באשדוד למשחק מול מועדון ספורט אשדוד במסגרת המחזור העשרים וחמש לליגת הבורסה לניירות ערך.

הקבוצה ממשיכה את המאבקים אל עבר המטרה וכל משחק קריטי וסופר חשוב בו אנחנו צריכים להשיג כמה שיותר נקודות. השחקנים מראים מחוייבות בכל המשחקים האחרונים וימשיכו לעלות לכר הדשא מחוייבים על מנת להילחם בכל דקה. השחקנים ישאפו לנצל כל הזדמנות להבקיע ולשמור על שער נקי.

המפגש הקודם מול מ.ס אשדוד בסיבוב הראשון הסתיים בהפסד 1:0.

לקראת המשחק ביום ראשון אמר היום המאמן ניר קלינגר: "אני חושב מהיום שהחלטנו לא להסתכל על יריבות ולהתמקד על עצמנו, לקח לנו זמן עד שמצאנו איזושהי פורמולה. עד שהשחקנים החדשים והגיעו שישיה שחקנים, שרובם משחקים בהרכב זה לקח זמן. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו. זה המוטו שלנו והדרך שלנו והיא תהיה עד סוף העונה הסדירה והפלייאוף. אם נמשיך לייצר קבוצה חזקה כמו שראינו בתקופה האחרונה. קבוצה מחוייבת , ממושקעת ומבקיעה אז נעשה את מה שצריכים לעשות אבל בצניעות ובשקט.

עדי מחמריץ' הוסיף: "אני כאן חודשיים ואני יכול לראות שיש לנו קבוצה טובה, אנחנו מתקדמים מידי יום ומשחקים טוב יותר אחד עם השני. ארבעת המשחקים האחרונים שיחקנו טוב והשגנו שבע נקודות. אני חושב שיכולנו אפילו להשיג יותר אבל לפעמים היינו חסרי מזל ולפעמים עשינו טעויות. המטרה שלנו היא להתחיל את הפלייאוף עם יתרון על קבוצות אחרות".

שמרו על הבריאות !