הפועל ירושלים – מכבי פתח תקווה

ליגת ONE ZERO – מחזור 28       

יום ראשון  14.04.2024 שעה 19:00

אצטדיון טדי

שופט המשחק – שלום בן אברהם  

במשחק שפתח את משחקי הפלייאוף התחתון הקבוצה הפסידה למ.ס אשדוד. משחק שהתקיים לפני כשבועיים. ביום ראשון הקבוצה תצא למשחק ליגה נוסף הפעם מול הפועל ירושלים במסגרת המחזור העשרים ושמונה לליגת ONE ZERO.

חוזרים למשחקי הליגה לאחר שבוע פגרה ולאחר הניצחון הגדול מול מכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה. יום ראשון צריכים לשים את חצי גמר גביע המדינה בצד ולהתרכז במשחק מול הפועל ירושלים.
משחק חשוב מאד לקבוצה, בו היא צריכה לקחת נקודות במיוחד לאחר ההפסד במשחק הראשון של הפלייאוף. על מנת להבטיח השארות בליגת העל הקבוצה חייבת לחזור לצבור נקודות כדי להתרחק מהתחתית הבוערת. אנחנו שואפים בראש וראשונה לשמור על שער נקי, לדאוג למשחק הגנה קבוצתי וביחד עם זאת להבקיע שערים על מנת לקחת שלוש נקודות בסיום התשעים דקות.

כל השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן. השחקן מויס אדליהו יעדר לאחר שספג כרטיס אדום במשחק הגביע ואליו מצטרפים מוחמד הינדי ומאור לוי המוצהבים.  

המאמן אמר היום: " אני מעדיף שנדע להפריד בין המפעלים. לגביע יש הרבה כבוד ואנחנו נגיע למשחק הזה ב 30 לחודש. אבל עד אז אנחנו צריכים להבין שהמצב שלנו בליגה כרגע טוב משל אחרות אבל הוא יכול להסתבך מאד מהר. הראש שלנו צריך להיות בליגה בטח במשחקים הקרובים. אנחנו צריכים לנסוע לטדי להביא נקודות בשביל להישאר בליגה".