עירוני קרית שמונה – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 27

יום ראשון 20/03/2022 שעה: 19:00

אצטדיון קרית שמונה

שופט המשחק: שלום בן אברהם

שופטי עזר: דניאל בן חור, ישראל פלדמן

שופט רביעי: אביעד יהב חי שילוח

שופטי VAR : שניר לוי, אורפז חי חן

יום ראשון הקרוב הפלייאוף התחתון מתחיל זאת לאחר ההפסד לבני סכנין במחזור האחרון. הקבוצה יוצאת למשחק חוץ בקרית שמונה מול הקבוצה המקומית במסגרת המחזור העשרים ושבע לליגת הבורסה לניירות ערך.

מפתיחת הפלייאוף התחתון יהיו לקבוצה שבעה משחקים. אין לנו יותר אפשרויות תיקון, הגענו למאני טיים ואנחנו צריכים להשיג נקודות בכל משחק ומשחק. כל משחק מעכשיו ועד לתום העונה הוא משחק על כל הקופה על מנת לשרוד בליגה. השחקנים ממשיכים לעבוד קשה בכל האימונים ויגיעו מוכנים בצורה הכי טובה שאפשר. השאיפה של הקבוצה והשחקנים היא לשחק כדורגל טוב והתקפי בד ובד לצד הבקעת השערים לשמור על שער נקי ולהשיג את מלוא הנקודות האפשריות.
השחקן אור בלוריאן יעדר בעקבות כרטיסים צהובים.  

שני המפגשים האחרונים, במשחקי הליגה הסדירה מול עירוני קרית שמונה, הסתיימו בתוצאת תיקו והפסד.

מסע"ת לקראת המשחק ביום ראשון –

המאמן ניר קלינגר: "אני חושב שסך הכל כן יצאנו לדרך חדשה עם שני ניצחונות. המשחק מול סכנין מבחינת התוצאה היה רע מאד, אבל מבחינת המשחק בעיקר המחצית הראשונה, אם אפשר להתבסס על משהו מבחינה מקצועית אז אנחנו שם, אנחנו שיפרנו הרבה פרמטרים במשחק שלנו אבל התוצאה היתה מאכזבת. כל המתמודדת על הישארות בליגה בלחץ, אבל החוכמה היא לבחור את השחקנים שיש להם את היכולת המנטלית, את הניסיון, את החוצפה החיובית, התשוקה לשחק כדורגל. להיות מפוקסים, בסוף הכדורגל צריך לנצח ובזה אנחנו מתמקדים. כמה שפחות לדבר ויותר להתמקד בהכנה למשחק. מניסיוני, אין שום משמעות למיקום הקבוצות. המשמעות היחידה היא מה שאנחנו נעשה, איך נגיע מוכנים ואיך נשחק. הקבוצה שתהיה יותר רגועה היא תשרוד ".

עדי מחמריץ' הוסיף: "אנחנו צריכים להיות ביחד כקבוצה וכמועדון כדי להצליח ולשרוד העונה. אנחנו מרוכזים בעצמנו, באימונים שלנו ובהכנה. יש לנו את היכולת והוכחנו זאת במשחקים האחרונים ואנחנו נשיג את המטרה כמה שיותר מהר".

שמרו על הבריאות !