מכבי פתח תקווה  – הפועל תל אביב

גביע הטוטו –  מחזור 1

יום ראשון 1/8/2021 שעה:20:30

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: איתן שמואלביץ

עוזרי שופט: שניר וינטראוב, עדי תום

שופט רביעי: יואב מזרחי

עונת המשחקים 2021/2022 מתחילה מחר עם גביע הטוטו. הקבוצה מארחת בביתה, אצטדיון שלמה ביטוח את הפועל תל אביב למשחק במחזור הראשון במסגרת גביע הטוטו.

הקבוצה תפתח מחר עם כמה שחקנים חדשים, אך הסגל עדיין לא הושלם לאחר שכמה שחקנים  עזבו בסיום העונה שעברה, בין היתר ליאל עבדה שחתם בסקוטלנד ותאי בריבו שחתם באוסטריה. נכון לעכשיו חתמו בקבוצה דור ג'אן, ניקו אולסק, מרקו וולף, בן רייכרט, מיקו ממן וג'יימס אדניי.

לקראת המשחק ופתיחת עונת המשחקים, ביום חמישי אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: "הציפיות לעונה הזאת קודם כל כקבוצה הם להמשיך להיות קבוצה לוחצת ואגרסיבית, שמחפשת להשפיע בכל משחק, מחפשת לחטוף כדורים בשטח של היריב ולעשות שערים מהירים, להשתפר בחלק ההתקפי, לכבוש יותר שערים ולהיות הרבה יותר מסוכנים בכל משחק. הסגל עדיין לא הושלם, הסגל צפוי להתחזק בעוד 2-3 שחקנים בחלק הקדמי. ברגע שנמצא את השחקנים האלה אני מאמין שנהיה קבוצה חזקה יותר משנה שעברה".

נמשכת מכירת המנויים לעונה בלאן. מי שרכש מנוי וטרם קיבל אותו צפוי לקבל מייל עם כרטיס למשחק מחר. במידה וישנה בעיה בקופות האצטדיון יהיו נציגים של לאן על מנת לפתור כל בעיה.
בנוסף מכירת כרטיסים רגילה למשחק מחר פתוחה בלאן ורכישה תתאפשר גם בקופות האצטדיון לפני המשחק. כניסה למשחק עפ"י ההנחיות, עם תו ירוק או בדיקת קורונה שלילית מעל גיל 12.

שתהיה לכולנו עונה מוצלחת !! ושמרו על הבריאות !