משחק שלא התעלה לרמה גבוהה עם הזדמנויות לקבוצה אבל הרגל המסיימת לקתה בחסר. לאחר שער עצמי הקבוצה מפסידה ומפסידה נקודות חשובות שיכלו להרים את הקבוצה מקום לאור התוצאות האחרות. מכבי פתח תקווה מפסידה הערב 0:1 באצטדיון הי"א מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור העשרים ותשעה לליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה עם המארחים, אך בהמשך המשחק התאזן והאורחים נכנסו למשחק. לאחר חצי שעה של משחק הזדמנות משמעותית ראשונה למארחים, בעיטה חזקה של אור אינברום למסגרת מורחקת על ידי ג'אבר. עד לסיום ללא הזדמנויות וללא שערים.
המחצית השנייה נפתחת עם חילוף, איתן אזולאי נכנס במקומו של יואב הופיימסטר שספג כרטיס צהוב בתחילתו של המשחק. בדקה ה 48 כדור קרן של המארחים מסתיים בשער עצמי של עדי מחמריץ. 0:1 באשדוד. הזדמנות נוספת של אשדוד אך סבג מפספס. האורחים שולטים במשחק אך מתקשים להגיע לרחבה ולבעיטות לשער. הזדמנות מהותית של האורחים בדקות הסיום, איתן אזולאי בועט טוב וג'ראפי הודף. הכדור החוזר מגיע לאדניי שבועט שוב לשער אך ג'ארפי שוב במקום והודף לקרן.
בסיום הפסד 0:1 באשדוד.

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי (ינון אליהו), עדי מחרמיץ (אבובקאר דומבייה), מרכוס דיניז, מוחמד הינדי (ירדן כהן), עידו שחר, עמית מאיר, יואב הופיימסטר (איתן אזולאי), אור אינברום (ג'יימס אדניי), איון ניקוליסקו, לאמק בנדה  

מהלכים בולטים:

דקה 48 : כדור קרן של המארחים ננגח על עדי מחרמיץ שלא מצליח להרחיק ונכנס פנימה. 0:1 למארחים.