משחק שהחל באופן שקול משני צידי המגרש, המשיך עם הזדמנויות ושערים שהכריעו את המשחק. מכבי פתח תקווה מנצחת את בית"ר ירושלים בטדי במסגרת המחזור החמישי של ליגת הבורסה לניירות ערך עם שערים של ליאל עבדה ומוחמד הינדי. שער של אלירן עטר שהשווה זמנית.

מחצית ראשונה נפתחה באופן שקול של שתי הקבוצות, וכרבע שעה מהפתיחה בישול של נאור סבג מגיע לליאל עבדה שמבקיע ומעלה את האורחים על לוח התוצאות. כעבור שתי דקות אלירן עטר כובש שער ומשווה את התוצאה בטדי. המשך המחצית עם הזדמנויות משני צידי המגרש אבל דקות ספורות מסיום המחצית לאחר הרמת קרן מוחמד הינדי מבקיע את השני לאורחים. ירידה למחצית ביתרון.
המחצית השנייה נפתחת כפי שהסתיימה הראשונה, כאשר רבע שעה השופט שורק לעבירה ברחבה של ינון אליהו ומצביע על הנקודה הלבנה ופנדל לטובת בית"ר ירושלים, אך לאחר התערבות ה VAR השופט מבטל את הפנדל ואת הכרטיס הצהוב שניתן לינון אליהו. המשך המשחק עם הזדמנויות אבל ללא שערים נוספים ומכבי פתח תקווה מסיימת עם ניצחון.  

שיחקו: אריק ינקו, ינון אליהו, דניאל פלשר, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, אלביס סאצ'י (אייל אינברום) נאור סבג, עמית מאיר (ארד בר), ליאל עבדה (ג'וזי לופטה), אור אינברום (אור בלוריאן), אבדיאל ארויו (תאי בריבו).

מהלכים בולטים במשחק:

דקה 16:  בישול של נאור סבג מגיע לליאל עבדה שמבקיע. 1:0 לאורחים

דקה 18: אלירן עטר מבקיע ומשווה 1:1

דקה 43: מוחמד הינדי מבקיע פנימה לאחר הרמה של כדור קרן ונגיחה של מרכוז דיניז.

דקה 45: מתקפה מתפרצת וכדור עומק טוב של אינברום לעמית מאיר שמשאיר את הכדור לליאל שלא מצליח לכבוש.

דקה 59: השופט שורק לעבירה ברחבה ומצביע לכיוון הנקודות הלבנה לטובת המארחים, אך לאחר בדיקה של ה VAR מבטל את ההחלטה.