בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 5

יום רביעי 25/11/2020 שעה:20:00

אצטדיון טדי

שופט המשחק: אביעד יהב חי שילוח

שופטי עזר: זאב פרנקל, עידן ברנשטיין

שופט רביעי: דרור כהן

שופטי VAR: זיו אדלר, דודו ביטון

לאחר שלושה ימים מהמשחק האחרון מחר מגיע מחזור משחקים חדש, הקבוצה יוצאת שוב למשחק חוץ והפעם נוסעים לאצטדיון טדי לפגוש את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור החמישי בליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה סיימה את המחזור האחרון בתוצאת תיקו במשחק חוץ מול הפועל תל אביב, משחק שלא התעלה לרמה גבוהה וכמעט ללא הזדמנויות ולכן הקבוצה שואפת מחר לחזור לכדורגל ההתקפי, יצירתי ומהנה שיחזיר אותה למסלול הניצחונות וצבירת נקודות מירבי.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את בית"ר ירושלים היה השנה שעברה במשחק רבע גמר גביע המדינה, משחק שהסתיים בניצחון לאחר בעיטות פנדלים. דניאל פלשר הבקיע לקבוצה במחצית הראשונה ובית"ר השוותה לקראת סיום התשעים דקות. בפנדלים הבקיעו לקבוצה אלי בבייב, תומר לוי, דודי טוויטו, ליאל עבדה ולידור כהן.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון לגבי ההכנה הקצרה:  "האמת שזה לא משהו שזר לנו, אנחנו עברנו כל מיני קומבינציות של שלושה משחקים בשבוע וזה לא מקרה מיוחד או דבר מיוחד, מבחינתנו אנחנו באים רעננים, פיזיים ובכל הכוח כדי לחזור עם שלושת הנקודות.

לגבי חשיבות המשחק: "כל משחק ישנה חשיבות עליונה לחזור עם שלושת הנקודות , המשחק הזה לא שונה משום משחק אחר ונבוא לעשות הכל כדי לחזור עם שלושת הנקודות".

דניאל פלשר מתייחס לציפיות לקראת מחר: "הציפיות הם להציג את היכולת הכי טובה שלנו, להשתפר מהמשחק הקודם, להנות מהמשחק ולהביא שלוש נקודות. תמיד יש לחץ חיובי והתרגשות לפני משחק, הצוות הכין אותנו השבוע בצורה הכי טובה, גם מבחינה טקטקית וגם מבחינה גופנית. אנחנו רוצים לבוא להנות ולעשות את הכי טוב שלנו"  .  

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !