האורחים פתחו בסערה, שלטו מרבית המשחק והבקיעו ארבעה שערים. מכבי פתח תקווה מפסידה הערב 4:0 למכבי חיפה במסגרת המחזור ה 17 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה בסערה עם לחץ והתקפות בלתי נגמרות של האורחים על שערם של המארחים. לאחר כרבע שעה הלחץ של האורחים צולח, דולב חזיזה מבקיע ומעלה את המארחים על לוח התוצאות. חמש דקות עוברות וירדן כהן סופג כרטיס אדום לאחר עבירה על רז מאיר. הקבוצה נשארת בעשרה שחקנים. האורחים ממשיכים עם השליטה בכדור ועם התקפות בלתי נפסקות. בדקה ה 27 דין דוד מבקיע את השני לאורחים. לקראת סיום המחצית המארחים עם הזדמנות ראשונה אך הכדור נבעט למרכז השער על ידי בנדה. המחצית השנייה נפתחה ולאחר רבע שעה כדור קרן של מארחים מגיע לארד בר שכמעט נוגח פנימה. בהמשך המחצית המשחק מעט נרגע. דקה 78 נגיחה נוספת של המארחים, הפעם של אור בלוריאן, נעצרת שוב על ידי שוער האורחים. כעבור דקה בהתקפה מתפרצת של האורחים מאור לוי מבקיע את השלישי. בתוספת הזמן האורחים ובן שהר מבקיעים את הרביעי והמשחק מגיע לסיום. 4:0 לאורחים.

שיחקו: מרקו וולף, יינון אליהו (תומר לוי) אור בלוריאן , מרכוס דיניז, ירדן כהן (א), דור אלו (מוחמד הינדי), ארד בר (ירוסלב מיאליק), ניקו אולסק (בן רייכרט), איתן אזולאי , ג'יימס אדני (דניאל פלשר) ,  לאמק בנדה  

מהלכים בולטים:

דקה 14: דולב חזיזה בועט לפינה. 1:0 למכבי חיפה

ודקה 20: כרטיס אדום לירדן כהן

דקה 27: דין דוד בועט פנימה. 2:0 למכבי חיפה

בדקה 79: מתקפה מתפרצת ומאור לוי מבקיע לאורחים. 3:0 למכבי חיפה

דקה 90: בן שהר מבקיע את הרביעי. 4:0 למכבי חיפה.