בני סכנין – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 13

יום שבת 11/12/2021 שעה:15:00

אצטדיון קרית שמונה

שופט המשחק: רועי ריינשרייבר

שופטי עזר: ישראל פלדמן, עומר ברבאירו

שופט רביעי: מג'ד רושרוש

שופטי VAR : דניאל בר נתן, ליעוז אדי

לאחר הפסד נוסף במשחק האחרון ביום שבת יוצאים למשחק חוץ באצטדיון בקרית שמונה. הקבוצה תפגוש את בני סכנין במסגרת המחזור ה 13 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

הקבוצה פגשה ביום שבת את מ.ס אשדוד בפתח תקווה, משחק שהסתיים בהפסד. לאחר אינספור הזדמנויות שלא נוצלו מול שערה של מ.ס אשדוד הקבוצה ספגה שער לקראת סיום.
הקבוצה נותרה עדיין מתחת לקו האדום וביום שבת יוצאת למשחק חוץ קשה מול בני סכנין. לאחר שאצטדיון דוחא לא אושר השבוע המשחק הועתק לאצטדיון בקרית שמונה. הקבוצה שואפת להמשיך את היכולת מהמשחק האחרון אך עם תוצאה חיובית בסיום. צבירת נקודות היא קריטית בשלב זה והקבוצה תשאף להשיג את מלוא הנקודות האפשריות.

לקראת המשחק ביום שבת אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: "אנחנו לא מתעסקים כרגע במעל הקו האדום או מתחת לקו האדום, אנחנו מתעסקים אך ורק באיך אנחנו באים ומייצרים נקודות בכל משחק. כל משחק בליגה הוא משמעותי מאד, המשחק הקרוב הוא לא פחות חשוב מהמשחק שהיה או מהמשחק שיהיה. אין משמעות מיוחדת".

אריק ינקו התייחס אף הוא למשחק ביום שבת: "במשחק האחרון שיחקנו כמו שאנחנו אמורים להראות, השורה התחתונה לא נעימה כי הפסדנו, אבל אני מאמין שאם נמשיך לשחק ככה יגיעו התוצאות. אני מכוון כרגע רק לנצח ביום שבת".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !