מכבי פתח תקווה – מ.ס אשדוד

ליגת ONE ZERO – מחזור 17

יום רביעי  17.01.2024 שעה 19:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק – אביעד שילוח

לפני יומיים התארחה הקבוצה באצטדיון סמי עופר אצל מכבי חיפה. משחק שהסתיים בהפסד צורם עם ספיגת חמישה שערים. ללא זמן התאוששות מחר הקבוצה תארח באצטדיון שלמה ביטוח את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השבע עשרה לליגת ONE ZERO.

אנחנו נמצאים ברצף שלילי כבר תקופה לא קצרה וחייבים לשנות זאת מחר במשחק הליגה מול מ.ס אשדוד. המאמן עבר עם השחקנים ביומיים האחרונים על הטעויות שנעשו בעיקר במשחק ההגנה. המטרה העיקרית למחר היא לא לספוג. אלמנט חשוב במיוחד לאור העובדה שהקבוצה סופגת שערים רבים. השחקנים מחר יגיעו שברורה להם המטרה, להשיג נקודות, לא לספוג ואף להבקיע.
אתמול חתם הקבוצה מגן הימין אלון אזוגי שחוזר לקדנציה נוספת במועדון. אלון חתם עד סוף העונה והצטרף הבוקר לאימוני הקבוצה. מאידך השחקן מוטי ברשצקי שוחרר.
לורנזו פרמטי הפצוע ימשיך להיעדר. תומר לוי שנפצע במשחק האחרון יעדר לתקופה הקרובה. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן.

היום במסע"ת המאמן רן קוז'וך: "קודם כל זה לא מה שציפיתי בכלל, אבל באתי לכאן בשביל לשנות, לסדר את הקבוצה ולעשות אותה טובה יותר. זה לוקח יותר זמן ממה שחשבתי ושיערתי אבל זה אתגר בשבילי ובשביל הצוות ואני בטוח נצליח לעשות את זה. יש כאן חומר שחקנים שאפשר ללכת יתו קדימה אנחנו נצטרך להתחזק במקומות הנכונים. נצטרך טיפה להתאים גם את הפילוסופיה שלי וגם את היכולות הפיזיולוגיות של השחקנים פה לאיזה שהוא מבנה נכון יותר בשביל הקבוצה ואין לי ספק שנלך קדימה".