מכבי פתח תקווה – מכבי חיפה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 11

יום שבת 19/12/2020 שעה:19:50

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: אלי חכמון

שופטי עזר: מתי יעקובוב, רועי חסן

שופט רביעי: עידן לייבה

שופטי VAR: ארז פפיר, משה בוחבוט

מחר מגיע מחזור משחקים חדש והקבוצה מארחת במושבה את מכבי חיפה למשחק ביתי במסגרת המחזור האחד עשר לליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה סיימה את המחזור האחרון בהפסד חוץ באצטדיון רמת גן מול מכבי נתניה, משחק רווי בשערים בו הקבוצה שיחקה טוב, אך למרות שחזרה למשחק מפיגור של שני שערים לא הצליחה לשמור על השיוון או אף להבקיע שוב כדי לנצח וספגה שער נוסף,  לקבוצה הבקיעו ליאל עבדה ואור בלוריאן.
לקראת מחר הקבוצה שואפת לחזור למעגל הניצחונות ולמומנטום החיובי על מנת להשיג את מלוא הנקודות האפשריות.

פעם אחרונה שפגשה הקבוצה את מכבי חיפה היה בעונת 2018/2019 במהלך משחקי הליגה הסדירה. הקבוצות נפגשו פעמים,כאשר המשחק הראשון הסתיים בניצחון 2:1 ואילו השני הסתיים בהפסד 1:2.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "אני חושב שמצפה לנו משחק קצבי, משחק עם הרבה שחקנים מוכשרים, משחק של שתי קבוצות שרוצות ושואפות לנצח כל משחק. קצב גבוה בטוח יהיה.
לגבי היכולת: אני תמיד מצפה לשיפור, אנחנו מתאמנים ועובדים קשה כדי להרים את הרמה שלנו ואנחנו לא מסתפקים באיכות או ברמה ששיחקנו במשחק האחרון".
גיא אף התייחס לסיבה שמתחיל את המשחק ביציע: "רבע שעה ראשונה של המשחק אני יושב למעלה, כרגע התנאים מאפשרים זאת בקלות מאחר ואין קהל ואפשר לשבת לבד ביציע ולראות את הדברים כמו שאתה רוצה . הסיבה היא מאד פשוטה ולא קשורה לתוצאה כזאת או אחרת, כשאני למעלה אני רואה את הפריסה שלנו ואת הדברים שדרשתי מהשחקנים שלי, כך שאני יורד למטה אני יכול לתקן אותם בקלות. מעבר לכך אני רואה את הפריסה של היריבה לעומת הפריסה שלנו, מסיק מסקנות מכך וזה בעצם עוד מידע שעוזר לי להחליט טוב יותר".

תאי בריבו גם התייחס למשחק מחר : "אני חושב שאנחנו מתכוננים למחר כמו לכל משחק וכל יריבה, הצוות המקצועי מכין אותנו על המגרש מבחינה טקטית, אסיפת וידאו ועובדים איתנו על מה שצריך לשפר ומגיעים מחר לקחת שלוש נקודות ולנצח. אני חושב שמכבי חיפה קטלנית בהתקפה ולנו אסור להיות פזיזים בהגנה ולעשות טעויות".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !