מכבי פתח תקווה – הפועל חדרה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 8

יום שבת 28/11/2020 שעה:15:00

אצטדיון המושבה

שופט המשחק: יגאל פריד

שופטי עזר: נתי דותן, רוסטי טליס

שופט רביעי: דקל צינו

שופטי VAR: אוהד אסולין, אורפז חי חן

מחזור משחקים חדש מגיע מחר, כיומיים לאחר המחזור האחרון והפעם הקבוצה חוזרת לארח באצטדיון המושבה את הפועל חדרה במסגרת המחזור השמיני בליגת הבורסה לניירות ערך.

מכבי פתח תקווה סיימה את המחזור האחרון בניצחון חוץ בטדי מול בית"ר ירושלים, משחק שקול עם הזדמנויות משני צידי המגרש לקבוצה הבקיעו ליאל עבדה ומוחמד הינדי. הקבוצה שואפת להמשיך מחר את היכולת בעיקר מהמחצית הראשונה, לשחק התקפי ולצבור את מירב הנקודות האפשרויות.

פעם אחרונה שהקבוצה פגשה את הפועל חדרה היה בעונת 2018/2019 במשחקי הליגה הסדירים. שני משחקים נפגשו הקבוצות, שהראשון הסתיים בתוצאת תיקו 1:1 ואילו השני הסתיים בהפסד 0:3.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "אנחנו רוצים להביא את הדקות הטובות שלנו מהמשחק מול בית"ר לאורך כל המשחק, נצטרך להיות אינטנסיביים, לשחק מהר, לסכן את היריבה, ללחוץ גבוה ולהביא את כל הדברים שהבאנו מול בית"ר ועוד."

לגבי העומס: "אמרתי גם בתחילת השבוע למכבי פתח תקווה הנוכחית אין שום בעיה עם שלושה משחקים בשבוע, אנחנו מתאמנים בקצב גבוה לאורך כל העונה ואנחנו בעצם מחבקים את הסיטואציה ואין לנו שום בעיה בקטע הזה".

מוחמד הינדי מתייחס לניצחון ברביעי ולציפיות לקראת מחר: "הרגשה מצויינת אחרי שני משחקים שלא שיחקנו, חזרנו להציג את היכולת הטובה שלנו והכי חשוב שניצחנו את המשחק הזה ואנחנו עם הפנים קדימה.
הצוות המקצועי מכין אותנו על הצד הטוב ביותר, אנחנו צריכים לבוא להציג את היכולת הטובה, להמשיך את המומנטום ולנצח את המשחק הזה".

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !