משחק פחות טוב של הקבוצה עם הזדמנויות מעטות מסתיים בהפסד. מכבי פתח תקווה מסיימת בהפסד 2:1 מול מכבי חיפה באצטדיון שלמה ביטוח.

המחצית הראשונה נפתחת עם לחץ של האורחים ועם הזדמנויות מול שערו של אריק ינקו. לאחר כעשרים דקות כדור קרן מביא את נטע לביא לבעוט פנימה ולעלות את האורחים ליתרון. האורחים ממשיכים לתקוף ואף מבקיעים, אך השער נפסל העקבות נבדל. לאחר כחצי שעה הכשלה של ליאל עבדה ברחבה והשופט שורק לפנדל. נאור סבג ניגש לבעוט אך ג'וש כהן עוצר. סיום המחצית ביתרון של האורחים.
המחצית השנייה נפתחת עם שני חילופים.  בתחילת המחצית הזדמנות למארחים אך הבעיטה של איתן אזולאי נעצרת. לאחר כחמש דקות מפתיחת המחצית שוב תרגיל בהרמת קרן והכדור פנימה. האורחים מכפילים את היתרון. כעשרים דקות לסיום הזדמנות לארד בר מול השער אך הכדור נבעט לשמיים. כעבור כמה דקות אינברום בועט כדור שפוגע במשקוף. כדקה לסיום המשחק ליאל עבדה נוגח כדור לכיוון השער אך סאן מנחם שמקבל את הכדור נוגח פנימה. המארחים מצמצמים. הסיום הפסד 2:1.

שיחקו: אריק ינקו, ינון אליהו (תומר לוי), דניאל פלשר, אור בלוריאן, ירדן כהן, ארד בר, איתן אזולאי (גיא חדידה), נאור סבג (ארמנדו קופר), עמית מאיר (אור אינברום), מורגן פרייר (תאי בריבו), ליאל עבדה

מהלכים בולטים:

דקה 18 : נטע לביא בועט פנימה לאחר כדור קרן.

דקה 49: בוגדן פלאניץ' נוגח פנימה. 2:0 לאורחים

דקה 89: סאן מנחם נוגח שער עצמי : 2:1