מכבי פתח תקווה – מכבי חיפה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 32

יום שבת 30/04/2021 שעה:20:30

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק: אלי חכמון

שופטי עזר: רותם ויזמן, מתי יעקובוב

שופט רביעי: דוד פוקסמן

שופטי VAR: שלום בן אברהם, סימון דביר

ביום ראשון הקבוצה שיחקה מול מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א באשדוד. משחק נוסף שהסתיים בתוצאת תיקו ללא שערים. מחר הקבוצה חוזרת לאצטדיון הביתי למשחק חמישי העונה מול מכבי חיפה במסגרת המחזור השלושים ושניים לליגת הבורסה לניירות ערך.

שבוע שני ברציפות שהקבוצה לא מצליחה לכבוש אך מנגד שומרת על שער נקי. משחק ללא הזדמנויות רבות שהסתיים בצבירת נקודה אחת מול מ.ס אשדוד לאחר תוצאת תיקו.
מחר הקבוצה מארחת באצטדיון שלמה ביטוח את קבוצת מכבי חיפה. אנחנו שואפים להשתפר בחלק הקדמי של המגרש ולחזור להבקיע שערים מצד אחד ומצד שני להמשיך לשמור על שער נקי.
השחקנים יגיעו מוכנים ודרוכים על מנת לעלות לכר הדשא ולתת מעל מאה אחוז כדי להשיג את מלוא הנקודות האפשריות.

הקבוצה פגשה העונה את מכבי חיפה חמש פעמים עם מאזן של ניצחון, תיקו ושני הפסדים.

לקראת המשחק מחר אמר היום גיא לוזון:  "יש לנו משחק מול הקבוצה הכי מוכשרת בליגה, קבוצה שנמצאת במקום הראשון בזכות ולא בחסד, אבל לנו יש את השאיפות שלנו. השאיפות שלנו בסופו של יום להגיע למפעל אירופאי ונעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות אצלנו.
המאבק על אירופה יהיה עד הסוף כמו שזה נראה גם המקום הרביעי בסופו של תהליך יוביל לאירופה וכל הקבוצות בפלייאוף עם סיכוי שווה לעשות את זה".

דניאל פלשר גם התייחס למשחק מחר: " אנחנו לא באים להפתיע, אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. התחלנו את הפלייאוף בצורה טובה, היו לנו משחקים די טובים עם מכבי חיפה השנה ואנחנו מקווים שנוכל להגיע ולקחת שלוש נקודות".

שיהיה פלייאוף מוצלח לכולנו !! ושמרו על הבריאות !