הפועל תל אביב – מכבי פתח תקווה

ליגת ONE ZERO – מחזור 10

יום שלישי  19.12.2023 שעה 20:00

אצטדיון בלומפילד  

שופט המשחק – ארז פפיר

לפני יומיים אירחה הקבוצה את הפועל באר שבע, משחק שהסתיים באכזבה גדולה ועם הפסד. הקבוצה הובילה במשך כשבעים דקות אך אז ספגה ארבעה שערים שקבעו את התוצאה. מחר הקבוצה יוצאת למשחק חוץ בבלומפילד מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור העשירי לליגת ONE ZERO.

יומיים של הכנה שכללה בעיקר התאוששות, תיקון הטעויות ועבודה מנטלית על מנת להגיע בצורה הטובה ביותר למשחק מחר. השאיפה היא לשנות את המומנטום ולחזור לצבירת הנקודות עם ניצחון. השחקן ג'ארד קאסה ימשיך להעדר, אליו מצטרף השחקן רוני לאופר שנפצע במשחק לפני יומיים. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן בני לם.

לקראת המשחק מחר המאמן בני לם: "ברור שסופגים 4 שערים בעשרים דקות אחרונות, אז אתה הולך הביתה מתוסכל. אני כרגע לא רוצה לדבר על הסגל, אנחנו כרגע בתקופה פחות טובה. יש הרבה מאד קבוצות בסדר גודל הרבה יותר גדול ממכבי פתח תקווה עם תקציבים גבוהים יותר שעדיין אחרינו בטבלה. כל קבוצה בליגה עברה איזה משבר, צריך לצאת מזה כמה שיותר מהר ואני מקווה מחר. אנחנו צריכים לקחת נקודות כבר מחר".  

מאור לוי על התקופה שהיה פצוע: "לשבת ולראות את החברים שלי משחקים מבחוץ מבלי היכולת לעזור להם זה הדבר הכי מתסכל שיש לשחקן כדורגל.
לגבי השינוי שיביא עם החזרה: אני לא יודע כמה החסרון שלי היה משמעותי. אני חושב שהקבוצה פשוט חזרה מהפגרה לא מספיק טוב בעיני. אנחנו קצת איבדנו את הדרך שלנו ואני מקווה עכשיו אחרי ההפסדים האלה שנדע להרים את עצמנו ביחד כולם עם בני והשחקנים ונתנהג כמו קבוצה מאוחדת באמת ונחזור למה שהיינו בתחילת העונה. אני באמת מאמין שאנחנו יכולים ויש כאן את השחקנים והאיכות לחזור למה שעשינו בהתחלה."