מכבי פתח תקווה – מכבי תל אביב

ליגת ONE ZERO – מחזור 11

יום ראשון  24.12.2023 שעה 20:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק – אביעד יהב-חי שילוח

במשחק האחרון פגשה הקבוצה את הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. בסיום המשחק הקבוצה חוותה הפסד נוסף לאחר ספיגת שני שערים. מחר הקבוצה שבה לאצטדיון הביתי לארח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור האחד עשר בליגת ONE ZERO.

במהלך ארבעת הימים האחרונים התכוננה הקבוצה למשחק מחר. המאמן והצוות המקצועי עבדו עם השחקנים על המגרש ובאסיפות וידאו על מנת להסביר ותקן את הטעויות שנעשו במשחק האחרון. זאת כדי להגיע בצורה הטובה ביותר למשחק מחר.
לאחר שהקבוצה לא השיגה נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. מחר למרות המשחק הקשה הקבוצה שואפת להשיג נקודות.
השחקנים רוני לאופר וג'ארד קאסה ממשיכים להעדר. אליהם מצטרך אנאס מחמיד שאינו כשיר. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן בני לם.

בני לם לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב: "מכבי תל אביב זאת הקבוצה הטובה שיש בארץ, גם לאור התוצאות והשחקנים שלה. אבל אנחנו נעשה את הכל גם בשביל הכבוד של מכבי פתח תקווה כדי להביא נקודות וזה לא משנה מול מי משחקים. כמו שבאנו למכבי חיפה בתחילת העונה, עושים את הכל, נותנים ביטחון לשחקנים ומדברים שאפשר הכל לעשות בכדורגל.  

בסוף הכל זה כדור ברשת ואנחנו צריכים את זה כמו אוויר לנשימה.  צריך להבקיע ולא רק לספוג. אם הכדור במשחק מול הפועל תל אביב היה נכנס זה היה משחרר לחץ וגם היינו מביאים תוצאה יותר טובה."