הפועל פתח תקווה – מכבי פתח תקווה

ליגת ONE ZERO – מחזור 25       

יום שבת  09.03.2024 שעה 15:00

אצטדיון שלמה ביטוח

שופט המשחק – גל לייבוביץ  

בשבוע האחרון הקבוצה יצאה לשני משחקי חוץ, האחד במסגרת ליגת ONE ZERO והשני במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. משחק הליגה מול מכבי תל אביב הסתיים בהפסד צורם של 0:4. במשחק הגביע ביום שלישי הקבוצה התאוששה עם ניצחון חד צדדי על הפועל חיפה 3:0. מחר הקבוצה תתארח באצטדיון שלמה ביטוח לדרבי העירוני במסגרת המחזור העשרים וחמש לליגת ONE ZERO.

בשבת האחרונה הקבוצה חוותה מעט ירידה לאחר משחק לא טוב באופן כללי  ומבחינה טקטית, אך ביום שלישי היה התיקון. הקבוצה הופיעה ושיחקה בצורה טובה מאד במשחק הגביע. ניצחון משכנע ביותר ועלייה לרבע גמר גביע המדינה. מחר הקבוצה תפגוש את הפועל פתח תקווה למשחק דרבי. הקבוצה רוצה להמשיך באופן ישיר את היכולת מהמשחק ביום שלישי. אנחנו רוצים להמשיך לראות את השיפור, להמשיך ליצור הזדמנויות ושערים. שליטה על כר הדשא ומבחינה הגנתית לשמור על שער נקי. כל זאת כדי לקחת בסיום את מלוא הנקודות האפשריות.

השחקנים תומר לוי ואנאס מחמיד עדיין לא כשירים. שאר השחקנים כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן.

המאמן אמר אתמול: "אני מבין מהסביבה שיש משמעות אדירה לדרבי. מבינתי זה עוד משחק שאנחנו רוצים וצריכים לנצח אם אנחנו רוצים ללכת עוד טיפה קדימה בעונה הזאת. אני מבין שתהיה אווירה טובה וכן אני מבין שיהיה הרבה לחץ באצטדיון אני מאמין שאני אדע להביא את השחקנים".