הפועל באר שבע – מכבי פתח תקווה

ליגת הבורסה לניירות ערך –  מחזור 6

יום ראשון 17/10/2021 שעה:20:15

אצטדיון טרנר

שופט המשחק: רועי ריינשרייבר

שופטי עזר: דודו ביטון, שגיא מצמבר

שופטת רביעית: דניאל בר נתן

שופטי VAR : אוראל גרינפלד, דוד פוקסמן

לאחר הפגרה חוזרים מחר למשחקי הליגה ומחר הקבוצה יוצאת למשחק חוץ בטרנר על מנת להמשיך את המומנטום מהניצחון האחרון. הקבוצה תפגוש את הפועל באר שבע במסגרת המחזור השישי של ליגת הבורסה לניירות ערך.

המשחק הקודם של הקבוצה היה לפני כשבועיים, בו הקבוצה שיחקה מול הפועל חיפה בפתח תקווה. משחק טוב של הקבוצה, משחק התקפי בו הקבוצה ניצחה לראשונה העונה. לקבוצה הבקיעו ירדן כהן ושלו דניאל.
במהלך השבועיים האחרונים הקבוצה התאמנה, התכוננה ועבדה על הדברים על מנת להשתפר. במהלך הפגרה קיימה הקבוצה משחק אימון מול בני סכנין, בו ניצחה הקבוצה לאחר הבקעת שלושה שערים.
השחקן ינון אליהו ממשיך להעדר.

לקראת המשחק מחר אמר גיא לוזון את הדברים הבאים: " אין שוב בעיה עם כך שהיתה פגרה. התאמנו, שיפרנו והשתפרנו. יש לנו מפגש מול הקבוצה שמוליכה את הטבלה. השנה אנחנו מורגלים לסיטואציה, נפגשנו גם עם הפועל חיפה וגם עם הפועל תל אביב שהם היו במקום הראשון בטבלה. ברור לנו שכדי לצלוח את האתגר, וזהו אתגר אמיתי לנצח את באר שבע בטרנר, נצטרך להיות אגרסיבים, יצירתיים ואמיצים".

תומר לוי התייחס אף הוא למשחק מחר: "אני חושב שאחרי הניצחון האחרון השתחרר המון לחץ. היינו צריכים את הניצחון הזה כדי לקבל ביטחון, ולהבין שאנחנו מספיק טובים ואיכותיים. הדבר הבא שחשוב הוא המשכיות ואני מקווה שנראה את זה ביום ראשון. אני חייבים לראות המשכיות כדי לצבור ביטחון ולעמוד במטרות בהמשך העונה".

כניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

קיימת הסעה שצפוייה לצאת ממתחם האימונים של הקבוצה בשעה 17:00, לפרטים והרשמה ניתן לפנות למושיקו הרלינג.

שתהיה עונה מוצלחת לכולנו !! ושמרו על הבריאות !