המשחק הערב הסתיים כאשר שני שערים מוקדמים הכריעו את תוצאת המשחק. מכבי פתח תקווה מסיימת בהפסד 2:1 מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה 15 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

המחצית הראשונה נפתחה עם קצב גבוה ולחץ של האורחים. שתי דקות מתחילת המשחק, איילון אלמוג מסר למתן חוזז שהבקיע והעלה את האורחים ליתרון מוקדם. ארבע דקות עוברות והאורחים מבקיעים שוב. איילון אלמוג מבשל שוב הפעם לעדן שמיר. האורחים עולים ליתרון כפול. מכבי תל אביב ממשיכה ללחוץ ולנסות להגדיל את היתרון. לאחר כעשרים וחמש דקות המארחים מבצעים חילוף ושינוי מערך שמאזנים את המשחק. בדקה ה 40 התקפה של המארחים, בנדה בועט כדור שפוגע בקורה ומגיע לג'יימס אדניי שנוגח פנימה. המארחים מצמצמים את התוצאה. הזדמנות נוספת למארחים לפני הירידה למחצית אך ללא שער.
המחצית השנייה נפתחה בצורה שוויונית יותר עם הזדמנויות משני צידי המגרש. אך המארחים לא מצליחים להשוות ואילו האורחים לא מצליחים להגדיל את התוצאה.

בסיום הפסד 2:1.

שיחקו: אריק ינקו, תומר לוי (עמית מאיר), אור בלוריאן , מרכוס דיניז (דניאל פלשר), מוחמד הינדי (ירדן כהן), ארד בר (ניקו אולסק), איתן אזולאי , ג'יימס אדני , ירוסלב מיאליק (שלו דניאל),ינון אליהו,  לאמק בנדה  

מהלכים בולטים:

דקה 2: איילון אלמוג מבשל למתן חוזז שמבקיע 1:0 למכבי תל אביב

בדקה 6: איילון אלמוג מבשל לעדן שמיר שמבקיע 2:0 למכבי תל אביב

דקה 41: ג'יימס אדניי נוגח את הכדור החוזר מהקורה פנימה 2:1